Fotogalerie


rozšířený filtr >
< zúžený filtr
  • JNový
  • 09/1968
  • Letiště Mošnov, září 1968, invaze ještě jednou, ještě jeden záběr jsem našel v pozůstalosti otce a komentář je stejný jako u předchozího zveřejněného záběru. Negativ není, je možná jen reprodukce.
  • 1200×
    12×
  • JNový
  • 09/1968
  • Letiště Mošnov, září 1968. Travnatá plocha byla zaplněna řadou invazních letounů a letiště bylo krátkodobě otevřeno pro veřejnost. Můj otec se nechtěl sbratřit, ale jako velký fanda do letadel neodolal. Na jeho dotaz, zda se může fotit, odpověď byla „móžno fatagrafírovať“. Tak fotil. Když potom ještě vytáhl kameru Admiru a vylezl na schůdky, to už bylo příliš a přišel zákaz. V pozůstalosti otce jsem až teď našel pouze jedinou fotografii. Samozřejmě nedokonalou, bez negativu, ale mnoho těchto záběrů po padesáti letech asi k dispozici není.
  • 1379×
  • JNový
  • 07/1983
  • Registrační čísla letounů jsou nezřetelná, ale možná nejzajímavější by mohl být unikátní nízkopodlažní letištní speciál Ikarus 290 v popředí, v Planes jsem jej našel jen jednou a tento snímek je asi detailnější. Těchto vozů se vyrobilo pouze 10 kusů a hned ten první byl dodán k ČSA, v roce 1978. Později byl 1 další exportován do NDR, 4 do Mosambiku (!) a zbylé 4 zůstaly v Maďarsku. Možná někdo bude vědět, jaký osud měl ten jediný u nás. Odprodán měl být někdy v 1. polovině 90. let.
  • 5092×
    19×
  • JNový
  • 30.08.2014
  • Pylon s letounem na vstupu do Torrance Airport v Los Angeles na Airport Drive, v areálu Zamperini Field. Za stěnou haly vlevo je malý, jen skromný Western Museum of Flight. Areál je také domovem Robinson Helicopter Co., výrobní haly jsou ve východní části areálu.
  • 603×
  • JNový
  • 10.05.2015
  • Vzlet na další oblet jícnu vulkánu Asosanjo s turisty (poblíž městečka Aso, Kjúšú), když aktuálně byl vrchol pro návštěvníky nepřístupný, lanovka mimo provoz a částečně zasypaná sopečným prachem. Vulkán opět "pracoval".
  • 998×
  • JNový
  • 10/1972
  • Z mého archivu: 1. prototyp celodřevěného motorizovaného kluzáku, jediný ze třech prototypů, který měl ocasní plochy tvaru T. Na letišti v Brně-Medlánkách se jednalo o motorovou zkoušku motoru Stark Stamo MS-1500. Toho dne letoun nevzlétl. Znalci určitě opraví mé údaje - byl jsem pouze nahodilým svědkem - případně poznají někoho z přítomných.
  • 1280×
  • JNový
  • 08/2014
  • Jeden ze tří F-104 modifikovaný pro účely NASA pro zdokonalování pilotů. Ve službě od 9/63 do 1/87, 4442 letů. Letoun je umístěn před vstupem do areálu Lockheed Martin, v Palmdale, CA, v centru tzv. Aerospace Valley
  • 1396×

Celkem 38 záznamů


rozšířený filtr >
< zúžený filtr
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace