Tento Boeing 727 lietal počas môjho pobytu denne medzi Panama City a San Salvadorom, avšak ustriehnuť si ho bol veľký problém, nakoľko nebol nikdy vopred uvedený na FR24 a nebol ani viditeľný celú dobu letu, navyše pristával zásadne na dráhu 03L, ktorá je bežne využívaná hlavne pre vzlety. Našťastie sa mi to jedno popoludnie podarilo.
Letadlo bylo přetaženo z hlavní expozice muzea na plochu, kde se zřejmě provádí restaurace, nebo spíše zlepšování stavu exponátů. Letadlo stojí mezi vraky různé vojenské techniky. Pima Air and Space Museum
Na záver tejto krátkej série fotiek z letiska Willow Run ešte jedna klasika - Boeing 727 spoločnosti Kalitta Charters II, hoci trochu narušená dodatočnými wingletmi.
Druhý B727-200F vo flotile USA Jet Airlines dostal len nedávno nové atraktívne farby dopravcu a počas mojej návštevy na letisku Willow Run na ňom technici pracovali.
Boeingy 727 sú vo flotile USA Jet Airlines síce v menšine, ale aj napriek tomu sa mi podarilo na letisku Detroit - Willow Run zachytiť hneď dva, tento stroj lieta ešte v staršom sfarbení dopravcu.
Malé letisko Oakland County v štáte Michigan som nielenže nemal v pláne navštíviť, ale som o ňom ani nevedel, keď mi však na letisku Detroit Willow Run povedali, že je tam technická základňa spoločnosti IFL Group a zopár ich lietadiel, rozhodol som sa ho navštíviť. Za odmenu ma za plotom čakali hneď dva Boeingy 727, ktoré navyše oba aj odlietali.
Přílet delegace africké republiky Burkina Faso na Mnichovskou bezpečnostní konferenci 2018 při husté sněhové vánici. Delegace se zúčastnila také letošního ročníku, nicméně přilétla s letounem Bombardier Global 7500 soukromé společnosti VistaJet.
Tento aktuálně 55 let starý veterán byl druhým B727 (první B727-200, M-STAR, FKB), který se ve stejný den objevil na dvou německých letištích, vzdálených nedaleko od sebe. Letoun byl dodán 21.05.1967 jako N358PA k Pan American World Airways. Nyní slouží u soukromé společnosti Malibu Consulting Corporation.