Když jsem před dvěma lety plánoval výlet do Kanady objevil jsem, že na letišti Oshawa severně od Toronta je bázován krásný Basler BT-67. Když jsme tam ale v červnu přijeli po turbo Dakotě nebyla ani stopa. Pohledem na Flightradar jsem zjistil, že je kupodivu v Pesci v Madˇarsku a na celou věc jsem zapomněl. Minulý týden jsem ve volné chvíli koukal na FR24 a náhodou jsem spatřil siluetu Dakoty nedaleko Hannoveru. Rozkliknul jsem ji a byla mi nějaká povědomá, na tohle letadlo už jsem měl jednou spadeno. Pak už zbývalo je natankovat plnou a vyrazit a tentokrát to vyšlo.
Na lince Bluebird Airways BZ462 z Tel Avivu se namísto vlastních letadel objevuje směs Boeingů 737 a Airbusů A320. Dnes si odbyl premiéru tento bezmála dvacet let starý stroj v barvách Dan Air.
Geosky dnes ukázal v Praze svoji druhou sedmšestsedmu. Letadlo bylo vyrobeno v lednu 1999 pro Ethiopian Airlines, na náklladní přetavěno minulý rok a stále nosí bervy ruské společnosti Azur Air.
Overhead panel A-220 je vcelku jednoduchý. Zajímavé je, že většina signálů od ovladačů je přes trojici modulů PIM (Panel Interface Module) vedena dále k systémům letadla v digitální formě přes datovou sběrnici CAN (Controler Area Network)
První letošní výpomoc Smartwings byla hned nasazena na linku QS1056 do Madridu. Letadlo bylo vyrobeno v březnu 2002 pro dnes již zaniklou italskou společnost Volare Airlines.