Letadlo vyrobené v roce 1979 bylo dodáno k Air Tanzania. Nyní slouží k dopravě materiálu a zaměstnaců na niklový důl Raglan na polostrově Ungava. Glencore Canada Corporation
Letadlo vyrobené v roce 1996, létalo v barvách Tyrolean Airways i do Prahy. Od dubna 2001 je u Hydro-Quebec, kanadského provozovatele vodních elektráren. Těch má v provozu celkem 63 o celkovém výkonu 37,370 MW a zaměstnává bezmála 20000 lidí k jejichž dopravě tento stroj spolu se dvěma letadly DHC-8-400 slouží.
Motor nebo orloj?...britská firma Bristol Aeroplane Company vyvinula unikátní motory se šoupátkovým rozvodem namísto běžných ventilů. První z nich běžel na brzdě v roce 1936 a vyráběl se až do padesátých let. Tento kus je verze 734 a pochází z letadla Bristol Freighter.
Vzácná návštěva cvičného proudového letadla SIAI-Marchetti S-211. První let tohoto typu byl v dubnu 1981 a do skončení výroby v roce 1994 bylo vyrobeno cca 60 kusů, nejvíce jich používaly Singapurské vzdušné síly a vojenské letectvo Filipín. Zajímavé je že singapurské stroje byly bázovány v Austrálii, kde probíhal výcvik pilotů. Po vyřazení v roce 2008 jich bylo 15 prodáno soukromým uživatelům a zaneseno do australského rejstříku.
Migy-19S byly prvními nadzvukovými letadly vyráběnými v Československu, celkem vojenské letectvo provozovalo 116 kusů, z nichž bylo při nehodách ztraceno 26 a zahynulo 7 pilotů. Tento stroj vystavený v Technickém muzeu v Brně nalétal v letech 1961-1971 433 letových hodin.
Pátá předsériová L-410 byla ke svému prvnímu provozovateli Slovairu dodána v září 1971. V roce 1976 byla spolu s ostatními L-410 Slovairu převedena k ČSAa v roce 1982 byly všechny vyřazeny. Ty šťastnější získaly nového provozovatele, OK-ADO létalo u Slováckého aeroklubu. Po letech chátrání v Kunovicích je nyní vystavena v barvách ČSA v areáu brněnského technického muzea.
Celkem bylo vyrobeno 170 krátkých B777 s motory RR Trent 892, spolu se 42 kusy verze -300 ty byly nejrozšířenější motory na prvních verzích Boeingu 777.