Vyroben v říjnu 1968 pro poštovní pobočku Air France nazvanou LA Poste. U ní létal přes třicet let, poté byl odstaven v Toulouse a v roce 2003 jej zakoupila dnes již neexistující společnost Miniliner sídlící na letišti Bergamo Orio al Serio. Od roku 2016 je exponátem muzea Volandia nedaleko Malpensy.
První letadlo italského konstruktéra Gianni Caproniho. První a jediný let absolvovalo 27. května 1910, při přistání bylo poškozeno a odstaveno v hangáru. Od roku 1927 bylo v Caproniho muzeu v Taliedu. Nyní je vystaveno v muzeu Volandia nedaleko letiště Malpensa.
Původním provozovatelem tohoto Jaku byla liberijská společnost Ales Airlines, poté byl dlouhá léta odstaven na letišti Linate. Nicméně Jaky 40 v Itálii skutečně létaly, nosily registrace I-JAKA, I-JAKE a I-JAKI. Jejich provozovatelem byla do roku 1975společnost Aertirrena a poté Avioligure. K té však přešly jenom dva stroje, jeden byl vrácen do SSSR. I-JAKE havaroval 28.5.1977 v Janově, naštěstí bez ztrát na životech. Poslední I-JAKI skončil svoji pouť v Libérii u Weasua Air Transport.
SIAI-Marchetti S.211 je italské cvičné letadlo vyráběné v osmdesátých letech v počtu asi šedesáti kusů. Tento prototyp se zúčastnil konkursu na standartní cvičné letadlo amerického letectva, ovšem vybrán nebyl. Nyní je poutačem leteckého muzea Volandia nedaleko letiště Malpensa.