Další ze 4 Airbusů 330-300 Brussels Airlines, pocházející z inventáře Singapore Airlines. Byl dodán v červnu 2010. Převzat Brussels Airlines v srpnu 2019.
Dodán ČSA v dubnu 2007, vyřazen a rozebrán v roce 2020. Do Bruselu už s ČSA sice nepoletíte, ale za to na internetu najdete nabídky přívěsků vyrobených z plechů tohoto letounu v různých barvách za méně než 25 EUR.
Dodán Augsburg Airlines v červnu 2001. Mezi prosincem 2014 a dubnem 2020 u Austrian Airlines. Austrian provozovaly celkem 18 čtyřstovek DHC-8. Čtyři z nich létaly v barvách Star Alliance převážně pro Swiss. Po ukončení provozu tohoto typu u Austrian je provozován PAL Airlines v Kanadě.
Šestnáctka Spitfire se odlišovala od devítky licenčním americkým motorem Packard Merlin 266. Pozdější série se sníženou hřbetní částí trupu obdržely kapkovitou kabinu zlepšující výhled.
Francie zakoupila licenci belgického cvičného dvouplošníku SV-4B už v roce 1939. Po válce vyrobila SNACAN 701 kusů poháněných motorem Renault 4Pei o 104kW/140 hp. Dalších asi 150 kusů bylo vyrobeno v Alžírsku.
Poněkud neobvyklá registrace tohoto dvacetiletého Airbusu 320 Brussels Airlines napovídá, že se jedná o jeden ze dvou letounů převedených z belgických Thomas Cook Airlines.
Airbusy 319 ČSA neměly příliš úspěšnou a dlouhou kariéru. Čas od času vypomáhaly Eurowings a v letní sezóně 2019 Brussels Airlines. V období covidu byly odstaveny a následně sešrotovány. Stojí za zmínku, že bez náhrady. OK-NEO byl dodán na konci září 2008 a rozebrán v červenci 2021.
Když ČSA slavily 95. výročí existence, obsluhovaly síť pravidelných linek a provozovaly řadu letadel. Naplňovaly tak všechny atributy existující letecké společnosti.