-
-
-
-
-
Jakub Vaněk
-
09.07.2023
-
Jedinečná formace dvou druho válečných letadel Spitfire ve zbarvení 312 a 313 Československé perutě RAF. Obě letadla skutečně u těchto perutí létala, vzadu letící Spitfire Mk.Vc AR501 byl v roce 1942 přidělen ke 310 Československé peruti a během let 1942 a 43 se účastnil leteckých bojů a doprovodů bombardérů. Druhý TE517 byl přidělen ke 313 peruti až na konci války a v srpnu 1945 přiletěl z Anglie zpět do Čech a byl přeregistrován na Československé letectvo. Následně byl s dalšími Spitfire prodán do Izraele kde sloužil 9 let. Letoun byl rekonstruován a v dubnu 2023 opět zaletěn a od té doby je k vidění v Anglii.
-
-
-
-
-
-
Jakub Vaněk
-
14.09.2023
-
Předváděcí pilot Ondřej Španko nad mraky během příletů na Dny Nato v Ostravě. Foceno ve FL90 na kurzu 203.
-
-
-
-
-
-
Jan Lekeš
-
19.08.2023
-
Fotolet s OK-TAO a OK-BIO
-
-
-
-
-
-
Jan Lekeš
-
26.09.2023
-
Pohled na Švýcarské Alpy při letu z PMI do ZRH.
-
-
-
-
-
-
milhaus
-
27.12.2023
-
Migy-19S byly prvními nadzvukovými letadly vyráběnými v Československu, celkem vojenské letectvo provozovalo 116 kusů, z nichž bylo při nehodách ztraceno 26 a zahynulo 7 pilotů. Tento stroj vystavený v Technickém muzeu v Brně nalétal v letech 1961-1971 433 letových hodin.
-
-
-
-
-
-
milhaus
-
27.12.2023
-
Pátá předsériová L-410 byla ke svému prvnímu provozovateli Slovairu dodána v září 1971. V roce 1976 byla spolu s ostatními L-410 Slovairu převedena k ČSAa v roce 1982 byly všechny vyřazeny. Ty šťastnější získaly nového provozovatele, OK-ADO létalo u Slováckého aeroklubu. Po letech chátrání v Kunovicích je nyní vystavena v barvách ČSA v areáu brněnského technického muzea.
-
-
-
-
-
-
Mirek Kubíček
-
23.11.2023
-
Challenger 604 Swiss Air Ambulance (dceřiná spolešnost REGA Swiss Air Rescue) z roku 2002 vystavený v technickém muzeu Verkehrshaus der Schweiz v Lucernu
-
-
-
-
-
-
Flightlevel Foodie
-
25.09.2022
-
Celebration menu v ekonomické třídě na lince Amsterdam San Francisco
-
-
-
-
-
-
Jan Čech
-
03.12.2023
-
Testování ofukování křídla v prostředí freecoolingu.
-
-
-
-
-
-
Jakub Macillis
-
24.10.2023
-
Jeden ze dvou prototypů vrtulníku L.59, který v 60. letech 20. století pomáhal navrhovat a konstruovat Ferruccio Lamborghini, jehož společnost je spíše známá spíše výrobou luxusních sportovních vozů stejnojmenné značky. L.59 s brandingem Lamborghini vznikl jako kooperace mezi Ferruciem a inženýrem Carlem Leopoldo Lualdim ze společnosti Aer Lualdi. Prototyp nakonec sestrojila společnost Macchi (později Aermacchi) a vznesl se v roce 1960. Jeden kus byl zakoupen italským letectvem pro evaluační účely, ale žádná objednávka nebyla učiněna. V roce 1963 byl vystaven na pařížském aerosalonu, kde také nezískal žádné objednávky. Zůstalo tak u dvou vyrobených kusů, kdy ten na fotografii, je jediný, který se zachoval. Vystaven je v muzeu Ferrucia Lamborghiniho nedaleko italské Bologni.
-
Záznamů je více než zobrazených 1500