Fotogalerie


rozšířený filtr >
< zúžený filtr
  • Aviatic
  • 22.12.2020
  • Airbus A380 je zachráněn a jeho výroba bude pokračovat!!! Skvělá zpráva přišla před koncem roku z Toulouse. Inženýrům se podařilo technickými úpravami stroje vyřešit ekonomiku provozu. Po demontáži dvou vnějších motorů stroj vykazuje o 45% nižší spotřebu paliva!!! Tím pádem jsou náklady na jeho provoz srovnatelné s B787 nebo A350. Stroj provádí zkušební lety pod označením Airbus A380 NEO. Zbývá už pouze dořešit kratší dolet, nebo nižší MTOW.
  • 1238×
  • Aviatic
  • 30.12.2020
  • Zrušení papírových dálničních a mýtných známek od roku 2021 uvítají také letečtí dopravci. Vlivem nejednotného systému zejména v Evropě dochází k situacím, kdy posádky musejí vylepovat skutečně neúměrné množství známek. Díky tomu dochází ke značenému zakrytí výhledu, takže takřka všechny lety musejí být prováděny výhradně podle pravidel IFR. To klade zvýšené nároky na výcvik posádek, ale i ekonomiku provozu. Nezanedbatelná je také zátěž zaměstnanců ŘLP, kteří musejí sledovat nejen provoz, ale s pomocí dalekohledů i vylepené známky.
  • 1229×
    10×
  • Zdeněk Kvaš
  • 01.01.2010
  • Neveřejné firemní Rolls Royce muzeum v Derby - motor RR Merlin 45, dvanáctiválec do V o obsahu 27 l s turbodmychadlem, o kterém se říká, že je to motor, který spojencům vyhrál 2. sv. válku. Poháněl letouny řady Hurricane, Spitfire, Mosquito, Halifax a Lancaster. V USA byl vyráběn v licenci u firmy Packard, pod označením V 1650. Byl montován do letounů řady P 40 a P 51 Mustang. Byla to nejzdařilejší konstrukce pístových motorů v době 2. sv. války. Během války ho bylo vyrobeno 149 600 kusů.
  • 1332×

Celkem 51 záznamů


rozšířený filtr >
< zúžený filtr
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace