Odbavovací budova na letišti v Tikehau - souostoví Tuamotu. Odletový a přistávací terminál v jednom. Ve Francouzské Polynésií se bezpečnostní kontroly provádí pouze na Tahiti na letišti ve FAAÁ. Na všech ostatních letištích nikoliv.
Pohled na letiště v Tahiti ve městě Faaá. Vstupní brána na všechny ostrovy Francouzské Polynésie. Domovská základna Air Tahiti, Air Tahiti Nui, Air Moana...
V předvánočním čase v roce 2022 zasypala letiště na Ruyzni sněhová nadílka. Do služby se tak musela vydat veškerá dostupná technika, a to včetně nově pořízeného stroje Airpluh-317 určeného k odklízení sněhu z pojížděcích a přistávacích drah. Letadlo je přestavěné na cargo verzi a má na palubě velký zásobník solanky s rozmetacím zařízením na zádi. Tento speciální stroj je schopen očistit až 50 km ploch za hodinu. Kvůli radlici na přídi má odlišný systém vyvažování, ale je plně letuschopný a dokáže prohrnovat sněhová oblaka až do výše 150 m nad terénem.
Když přijde opravdová zima a sněhové vločky se usadí na zemi, vše dostane novou, tichou tvář. A tak i tradiční ruch a shon na pražském ruzyňském letišti ustane. Vše najednou dostane malebné venkovské rysy, které vypadají jako kresba štětcem.
A najednou se objeví děti se sáňkami, další postaví sněhuláka, jiné se kloužou po ledu. Navečer přijde i ponocný, aby odtroubil pozdní čas...
Po celé zimní období je LKPR dočasně přejmenováno na LKJL (Letiště Josefa Lady)
Místním stavebním firmám se díky zvýšenému úsilí podařilo dokončit další, již třetí, terminál místního mezinárodního letiště několik hodin před plánovaným termínem.
V roce 1969 vyhrál Rolls Royce/MAN-Turbo výběrové řízení na pohon budoucího víceúčelového dvoumotorového bojového letounu PANAVIA Tornado.Rolls-Royce převzal 42,5% vývoje a následné výroby motorů,MTU 42,5% a Fiat 15%.Motor se skládá ze 17 modulů,z nichž každý je zaměnitelný.Pokud jeden motor selže,druhý motor převezme celé zásobování letadla automatickým vypnutím proudu.Nejvýraznějšími rysy jsou jeho tříhřídelová konstrukce a obraceč tahu.Jde o první vojenský motor,který je elektronicky řízen.První běh motoru RB 199-34 R se uskutečnil září 1971.K prvnímu použití v Tornádu došlo 14.srpna 1974 v Manchingu.Koncem roku 1978 byly dodány první sériové motory v záklaní verzi RB 199 Mk 101.
Památník tragédie letu Air India AI182 na trase Montreal-Londýn-Dillí-Bombaj vybudovaný v Humber Bay Park East v Torontu. Boeing B747-237B registrace VT-EFO byl 23.6.1985 zničen bombou uloženou v zavazadle. Při explozi a pádu letadla do moře cca 190km od irského pobřeží zahynulo všech 329 osob na plaubě.
Pohled na letecký simulátor TL-39, určený pro výcvik na letoun L-39 Albatros. Celé zařízení bylo řízeno počítačem pro simulaci různých letových situací. Navození patřičného efektu pomáhalo projekční zařízení i pohyby samotné kabiny díky hydraulickému ovládání.
Airbus se rozhodně nevzdává a testuje elektrický pohon svého obřího A380-Electric. Ve spolupráci s přední českou strojírenskou společností Škoda vyvinul unikátní koncepci elektrického letounu zcela bez baterií. Tím odboural hlavní překážku elektrického letectví. Nedochází tedy ke zvyšování hmotnosti na úkor přepravní kapacity pro PAX a Cargo.
Nevýhody jsou dvě: Náročnost pilotáže při nízké výšce a hrozba kolize s trakčním vedením a sloupy. Výhodou je vyšší nosnost letounu než u základní verze, možnost využít prázdných nádrží pro přepravu jiných kapalin, např. piva, dále bezemisní provoz, velmi nízká hlučnost a pochopitelně v dnešní době sexy zelený status a prestiž. O stroj už projevila celá řada přepravců.
Pražané se konečně dočkali!!! Letecká doprava byla zahrnuta do systému Pražské Integrované Dopravy (PID). Okružní linka Praha Ruzyně - Točná - Letňany - Kbely - Praha Ruzyně zahájila provoz dnes, za pět minut dvanáct. Pro přepravu lze využít standardní cestovní doklady. Označovacích strojků bude na palubě dostatek. Očekává se zvýšený zájem, proto bude na lince zvýšený počet revizorů.