Fotogalerie


rozšířený filtr >
< zúžený filtr
AKT
  • Radim Tyleček - LKMT/EDDM Spotter
  • 25.05.2024
  • Letoun byl vyroben v roce 1981 a v témže roce byl dodán k československému vojenskému letectvu, kde sloužil pod trupovým číslem 0712. Po rozdělení Československa v r. 1993 zůstal na české straně pod stejnou registrací. Později, po vyřazení z provozu, sloužil jako OM-PGB u slovenské výsadkové společnosti "Skydiving for fun SK". Od roku 2013 sloužil jako OM-DAC u Dubnica Air se stejným účelem, jako předchozí provozovatel. Od 21.01.2023 je opět na současných českých "značkách" u společnosti T-Lift, s.r.o, nicméně bez provozovatele.
  • 792×
  • milhaus
  • 27.12.2023
  • Pátá předsériová L-410 byla ke svému prvnímu provozovateli Slovairu dodána v září 1971. V roce 1976 byla spolu s ostatními L-410 Slovairu převedena k ČSAa v roce 1982 byly všechny vyřazeny. Ty šťastnější získaly nového provozovatele, OK-ADO létalo u Slováckého aeroklubu. Po letech chátrání v Kunovicích je nyní vystavena v barvách ČSA v areáu brněnského technického muzea.
  • 978×
  • JNový
  • 09/1971
  • Od představení přes únos až po odstavení. Jeden z prvních L410, s výrobním číslem 710101. Vystaven na 12. Mezinárodním strojírenském veletrhu 11. – 20.9.1971 na výstavišti v Brně a zde jsem exponát vyfotil. Někdy potom letoun nasazen do provozu u společnosti Slov-Air. Na letu OI-438 Praha – Mariánské Lázně 18.4.1972, s odklonem do Karlových Varů, posádka byla únosci donucena přistát v Norimberku. Snad jsem všechny údaje vyhledal správně. Závěrečný osud letounu je dokumentován fotografiemi zveřejněnými v Planes 08/2006 resp. 06/2008. LET n.p. Uh.Hradiště - Kunovice
  • 734×

Celkem 1 427 záznamů


rozšířený filtr >
< zúžený filtr
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace