Letadlo je v dobrém stavu díky aeroklubu San Augustin - El Berriel,vedle kterého stojí. Vystavený model DC-7C, bylo posledním ze série 350 kusů typů letadel poháněných vrtulemi. V roce 1958 bylo u společností Swissar a zámysl společnosti byl,létat s ním nepřetržitě do USA. V roce 1961 bylo u další společnosti Scandinavian Airlines Services. Letadlo bylo jen chvíli v provozu,když opět změnilo provozovatele.Japan Airlines jej koupila na lety Tokio - San Francisco a Tokio - Los Angeles, přes Honolulu.
06.05. Původně dodán v roce 1958 pro Swissair (HB-IBP), pak 1961 SAS (SE-CCH), tentýž rok JAL (JA6306), nakonec od roku 1965 Spantax EC-BBT. Od roku 1979 vystřídal několik reklamních nátěrů stojící před Aeroclubem El Berriel na ostrově Gran Canaria.
Kokpit letadla DC-7 společnosti American Airlines vystavený v National Air and Space Museum ve Washingtonu. Pro zajímavost, stejnou registraci (N334AA) nosil také Boeing 767-223/ER American Airlines, který byl unesen 11.09.2001 a jako první narazil do věže č. 1 World Trade Center.