Simulátor Concorde, využívaný dříve British Airways. Nyní v Brooklands Museum. Plně funkční, lze objednat i hodinový výcvik s 15 minutami za řízením!
...
V sobotu 26. května 2018 nás tragicky opustil kamarád a vášnivý spotter Michal Křižka - Cruiser. Michal byl dlouholetý řídící letového provozu na ACC Praha, letadla měl však ve své duši i srdci od dětství. Za planespottingem, který ho jednou a provždy pohltil, cestoval po celém světě. Slova se těžko hledají, fotky hovoří za vše. Miroslav Jindra
Nádherně zrekonstruovaný, jediný dochovaný z 23 vyrobených. Vyrobený v roce 1952 pro BEA, po osmi letech prodán Jordánskému letectvu a nakonec ještě sloužil pro Dan Air v letech 1963 až 1971.
Lusty Lindy alias Victor K.2 vystavený Yorkshire Air Museum. V nádherném stavu, stále schopným jej předvádět během pojíždění po dráze bývalého vojenského letiště Elvington.
Tímto podomácku vyrobeným letadlem chtěl v roce 1981 Dr. Ing. Wagner uletět se svojí pětičlenou rodinou z NDR. Letadlo ale nikdy nevzlétlo, protože celá rodina byla zatčena. Po roce věznění byli ale všichni po intervenci rakouských politiků deportováni do NSR. Letadlo má rozpětí 9 metrů, vzletovou hmotnost 580 kg a je poháněno dvěma motory z motocyklu MZ - ES-250/2. Vystaveno v Deutsches Museum Flugwerft Schleissheim.
Jeden ze tří prototypů tohoto unikátního experimentálního letounu z roku 1967. Šlo o světově první transportní letoun kategorie VTOL (vertical take-off and landing). Projekt byl zrušen v dubnu 1970. Jedním z faktorů, které vedly k zrušení, byly velký odpor a hmotnost gondol motorů pro svislý start, které snižovaly užitné zatížení a dolet ve srovnání s konvenčními dopravními letadly. viz foto: http://www.planes.cz/cs/photo/1089751/do31e-d-9530-private-friedrichshafen-fdh-edny
Planes Of Fame Valle, AZ. Odložené motory Pratt & Whitney R-4360 pocházející z Boeingu B-50 Superfortress, s největší pravděpodobností z letounu „Lucky Lady II“, kteréhož trup se nachází v sesterském muzeu Planes Of Fame Chino, CA. Tento letoun se zapsal do historie jako první, který s pomocí doplňování paliva za letu obletěl za 94 hodin a jednu minutu v roce 1949 zeměkouli.