Hoci sa oficiálne udáva ako "uskladnený", tento Boeing 747-100, ktorý kedysi brázdil svet so znakmi Iran Air, dnes už na okraji letiska Imam Khomeini International Airport hostí iba kŕdle vtákov a jeho osud je spečatený.
C/n 21759/381, r.v. 1979, dodán 08/1979. 01/2014 vyřazen z provozu jako poslední sloužící B747-100, odstaven v Imam Khomeini Int´l., Teherán, Írán. K64.
17.04. Průlet Discovery na jeho poslední cestě do pobočky Udvar-Hazy Center amerického muzea letectví a kosmonautiky (součást Smithsonian Institution). Foceno ze břehu Potomacu naproti letišti Ronalda Reagana.
Tento B747-100 výrobního čísla 20247 byl postaven v roce 1971 pro Delta Air Lines jako N9900. O šest let později byl předělán na nákladní verzi a koupen společností Flying Tiger Line s registrací N805FT. U ní létal do roku 1989. Téhož roku jej koupila společnost Federal Express (N625FE), o čtyři roky později létal u Air Hong Kong (VR-HKC). V roce 1994 létal pro American International Airways (N625PL), od roku 2000 u společnosti Kalitta Air (N709CK). 20.10.2004 na letu z Chicaga do New Yorku ve výšce přibližně 11 000 metrů přístroj ukazoval že motor číslo 1 ztrácí výkon, piloti se rozhodli k vizuální kontole, ale viděli jen pylon bez motoru. Letadlo bez větších problémů přistálo na letišti Detroit. Nicméně tento stroj byl odstaven po devětatřiceti letech od svého prvního letu.
25.01. Tento letoun byl raritou již v době pořízení fotografie, podle všeho je dosud aktivní, byť poslední zaznamenaný let je datován 18.05.2011 z Honoulu do Los Angeles. Jedná se o nejstarší Jumbo v běžném provozu na světě. Rok výroby 1970, c/n 19754. První provozovatel United Airlines.