Typ letadla: | B747-132(SF) |
Letiště: | Liège (LGG/EBLG) |
Společnost: | Kalitta Air (CKS/K4) |
Registrace: | N709CK |
Autor: | Cibulka Tomáš |
Datum pořízení: | 07/2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2425× |
Tento B747-100 výrobního čísla 20247 byl postaven v roce 1971 pro Delta Air Lines jako N9900. O šest let později byl předělán na nákladní verzi a koupen společností Flying Tiger Line s registrací N805FT. U ní létal do roku 1989. Téhož roku jej koupila společnost Federal Express (N625FE), o čtyři roky později létal u Air Hong Kong (VR-HKC). V roce 1994 létal pro American International Airways (N625PL), od roku 2000 u společnosti Kalitta Air (N709CK). 20.10.2004 na letu z Chicaga do New Yorku ve výšce přibližně 11 000 metrů přístroj ukazoval že motor číslo 1 ztrácí výkon, piloti se rozhodli k vizuální kontole, ale viděli jen pylon bez motoru. Letadlo bez větších problémů přistálo na letišti Detroit. Nicméně tento stroj byl odstaven po devětatřiceti letech od svého prvního letu.
Popis sice vycerpavajici, ale zmateny. Odkdy je tedy odstaven a kde? Z poznamky lze vyvodit, ze v roce 2004 byl po pristani v Detroitu odstaven, ale fotka je z 2009 a z Evropy, takze porad asi lita a odstaveno bylo az v roce 2010 (1971+39) Nebo to je uplne jinak?
správně je kvílí...
Vymknut z kloubů motor šílí...
zajímavý popis, pěkná fotka. ...to musí bejt docela rachot, když někomu spadne na zahradu motor z jumba...
Vyčerpávající info, a pěkná fotka ;o)
Celkem 6 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
PetrM: Letadlo bez větších problémů přistálo na letišti Detroit. Nicméně tento stroj byl odstaven po devětatřiceti letech od svého prvního letu...
tedy vyvozuji ze odstaveno nebylo ?