čtvrtý vyrobený Concorde který sloužil do roku 1976 jako jeden z testovacích prototypů. Od té doby stojí na letišti Orly kde byl v roce 1988 zachráněn před sešrotováním. Několikrát změnil nátěr a nyní nese z jedné strany barvy British Airways.
Letoun byl vyroben v roce 1968 a jedná se o původní verzi která ještě neměla na prostředním motoru obraceč tahu. Nyní je vystaven v areálu Kyjevského Polytechnického institutu, kde sídlí i malé letecké muzeum.
Na konci listopadu 2018 zemřel ve věku 92 let bývalý navigátor a radiotelegrafista Jiří Hudec, jeden z posledních pamětníků a členů posádek kteří stáli na počátku proudové éry ČSA při zavádění a provozu letadel TU 104. Celý profesní život pracoval pro Československé aerolinie a vystřídal prakticky všechny provozované typy letadel počínaje Dakotou po Il 62.
Druhá A321Neo pro Easyjet, nosící nyní registraci G-UZMB . Všech třicet objednaných A321Neo pro Easyjet je ve variantě Airbus Cabin Flex pro 235 cestujících. Ta se od ostatních A 321 liší absencí páru vstupních dveří před náběžnou hranou a přidáním dvou párů klasických nouzových východů nad křídlem.
nakládka zavazadel před odletem linky do Minsku. Tento poměrně raritní typ, zvlášť na linkách s cestujícími občas zaskakuje za AN 24 a AN 140 na všech spojích spol. Motor Sich
Jedna z mála stále provozovaných AN 140 ze třiceti pěti vyrobených a poslední která je v provozu u letecké společnosti a pravidelně se objevuje na několika vnitrostátních a jedné mezinárodní lince na Ukrajině. Snímek pořízen po přistání linky M9 318 Minsk - Záporoží
Malé vnitrostátní letiště Ban Houeisay leží v kopcovitém terénu na hranicích Laosu a Thajska. Každý den sem létá pouze jeden spoj společnosti Lao Skyway z Vientiane.