Experimentální letadlo konstruktéra Naruševiče s oválným křídlem bylo vyvíjeno od roku 1988 a zkušební lety absolvovalo v roce 2004. Letadlo demonstrovalo příznivé letové charakteristiky. Na dokočení vývoje však konstruktér nezískal financování. Letadlo je vystaveno v běloruském leteckém muzeu Borovaya (Minsk).
Dne 4. května se uskutečnil nad Moskvou první nácvik vojenského letectva na přehlídku dne 9.května. Přehlídky k 74.výročí kapitulace Německa se účastní 74 letadel a vrtulníků. Imitaci tankováno za letu předvádí IL-78M modrá 50 a Tu-95 "Blagoveschensk". Letadla prolétávají nad Rudým náměstím ve výšce 300 až 500 m, vrtulníky ve výšce 150 m. Skupinu 74 letadel a vrtulníků vede vrtulník Mi-26. Letadla se slétávají z 9 vojenských letišť a do přehlídkové formace se řadí severně od Moskvy. V důsledku toho jsou na 15 min. zastaveny všechny přílety a odlety letiště Šeremetěvo.
Privátní letecké muzeum Aviacijas Tehnikes Muzejs Riga je umístěno jen pár minut pěšky od mezinárodního letiště. Vystavuje řadu letadel ze sovětské éry. Naneštěstí nejcennější exponáty, letadla Tu-22 a Tu-134B-3 jsou umístěna na letišti a nepřístupná pro veřejnost. Pokud budete mít trochu času na letišti v Rize, stojí to za návštěvu. Vrtulník Mi-6 je otevřený a nabízí tedy prohlídku interiéru včetně kabiny.
Na tradiční vojenské přehlídce v Moskvě se na veřejnosti poprvé objevil modernizovaný MiG-31K s podvěšenou hypersonickou raketou "Kindžal", která dosahuje rychlosti letu Mach 10. Letos se přehlídky účastnilo 75 letadel. Video letecké části lze najít na https://www.youtube.com/watch?v=Y4fZxWtomjk.
Tradiční vojenské přehlídky v Moskvě se letos účastnilo 75 letadel. Přehlídkovou premiérou byla dvojice "neviditelných" letadel 5.generace Su-57. Video letecké části možno najít na https://www.youtube.com/watch?v=Y4fZxWtomjk.
Tato C-47A se nakonec dočká své rekonstrukce do letuschopného stavu u společnosti Complete Aircraft Care sídlící na letišti Caboolture u Brisbane v Austrálii. Stroj byl vyroben v Oklahomě v roce 1944 a pod registrací 43-48234 předán USAF, která přidělila letoun U. S. Transport Command v Manile. Austrálii byl prodán v roce 1947 a registrován jako VH-DMV. Od roku 1951 do počátku 60.let sloužil u Trans Australia Airlines (TAA) jako VH-CAO. V roce 1962 prodán Brain & Brown Air Freighters Pty Ltd v Melbourne a registrován jako nákladní s imatrikulaci VH-BAB. Od roku 1976 do 1979 vlastněn Air Express Holdings Pty Ltd., která pak prodala letoun muzeu Chewing Gum Field Aircraft Museum. V 80.letech letoun prošel rekonstrukcí v muzeu Petera Longa a byl vystavován až do uzavření muzea jako "Jungle Skippers". Letoun byl převezen do muzea Air World at Wangaratta a vystavován jako C-47 "Oklahoma Gal" s kódem X16A, a to až do uzavření muzea v roce 2002. Po aukci se v roce 2003 dostal až k Northern Queensland Warbirds (Warbird Adventures). Společnost Complete Aircraft Care v mezidobí získala vrak další C-47A, který nyní poslouží jako donor některých dílů pro rekonstrukci X16A.
Tento zemědělský Thrush přibyl do Austrálie v lednu 2017 z USA a je podle vyjádření svého pilota také prvním letadlem v Austrálii poháněným "českým" GE H80.
Na farmě Wilandra Estate, Queensland v Australii je k vidění tato mimořádně zachovalá C-47B Skytrain. Letoun byl vyroben v roce 1944 a sloužil u RAAF pod registrací A65-73. Původně byl letoun součástí malého místního muzea, které však po smrti jeho zakladatele Sida Becka zaniklo.
Vrak C-47-DL je vystaven v Kuranda Heritage Markets. Letadlo bylo vyrobeno v roce 1942 a v roce 1943 bylo zařazeno do služby USAF v Australii. Neslo jméno Geronimo a v roce 1944 bylo předáno australské vládě. Od března 1944 zařazeno do civilní služby u Australian National Airways (ANA), následně do roku 1956 u Trans Australian Airways (TAA) a u East West Airlines skončilo civilní službu v roce 1976. V roce 1983 se letadla ujali filmaři, přejmenovali na Miss Fortune a použili ve filmu Sky Pirates. Po fiktivní havárii Miss Fortune na Velkém korálovém útesu byl vrak převezen do šrotu, odtud vrak získal Koranda Heratage Markets.
Prvního nácviku na 72. přehlídku vítězství v Moskvě se účastnila také společná formace armádních akrobatických skupin "Russkije viťjazi" a "Striži". "Russkije viťjazi" tentokrát poprvé na nových Su-30SM. Letecké části přehlídky se účastní 72 vrtulníků a letounů.