Dříve byl tento letoun osazen kabinou ve VIP konfiguraci (foto 1007668), posléze byl přestavěn do běžné konfigurace v modernějším provedení. Zevnitř má oválná okna, ale zvenku zůstala kruhová od výroby.
Tento letoun 7. září 2010 absolvoval nouzové přistání na ploše pro vrtulníky u města Ižma, při kterém těžce poškodil několik desítek metrů tajgy. Po opravě (letadla – ne stromů) létal až do roku 2018. Dnes je letoun vystaven na letišti v Novosibirsku.
Dráha 09/27 bývalého vojenského letiště Kámen na Pelhřimovsku slouží nyní k certifikaci silničních svodidel, o čemž svědčí šikmé stopy, do kterých se svodidla upevňují.
Dánská společnost Nordic Seaplanes provozuje linku Kodaň – Aarhus a vyhlídkové lety. Flotila tvořená jedním hydroplánem DHC–6 je zachycena v kodaňském přístavu.
Oscar Jet byla moldavská nákladní aerolinka, která provozovala 4 IL-76 a posléze tento Boeing 747-200F. V roce 2019 jí bylo po zjištěných nedostatcích odebranáno osvědčení leteckého dopravce. Tento letoun začal svoji kariéru v roce 1981u Alitalie.
Kazarman je malé město uprostřed Kyrgyzstánu. Nachází se v úchvatné krajině v údolí mezi velehorami, daleko od větších měst. Terminál prošel nedávno rekonstrukcí, avšak provoz zde prakticky není. Jediná letadla tady jsou dvě rozpadající se Andulky za plotem.
Přistáním tohoto stroje na novosibirském letišti dne 22. května 2019 byl ukončen provoz Tupolevů 134 na pravidelných linkách. Letoun se stane součástí sbírky leteckého muzea v Novosibirsku.
Na vrakovišti mirnyjského letiště stojí odstavené Tu-154 (vzadu vlevo RA-85782) a IL-76. Na to, že Iljušin zde v krutém podnebí stojí od roku 2010, vypadá ještě poměrně zachovale. Na haldě vpravo je vystavená vrtná souprava, která se používala ve zdejším známém diamantovém dole.
Jeden z archívů pskovského letiště. Zleva An-26 RA-26086 (r.v. 1985), Il-114 RA-91015 (1994), An-26 RA-26134 (1983), An-12 RA-11906 (1962-2014), An-12 RA-11372 (1964) a Il-114 RA-91014 (1993). An-12 patří firmě Avial NV, ostatní Pskovavii. Na letišti je také velká základna Il-76.