Tento letoun, jehož první let se datuje k 12.05.1983, sloužil nejprve jako N110DL u Delta Airlines ve verzi pro cestující, a to od 04.06.1983 až do 04.05.2006, kdy byl vyřazen z provozu. Poté jej odkoupila nákladní společnost ABX Air, nechala ho přestavět na cargo verzi a 04.08.2006 vstoupil do služby jako N745AX. Od 26.10.2015 létá u West Air Sweden. S liniovým číslem 56 se v současnosti jedná o jeden z nejstarších aktivních B767 na Světě.
Noční pohled na Muzeum "Albatros", které se nachází na vyhlídkové terase stuttgartského letiště (v pozadí NA Texan AT-6A, D-FOBY, ex USAAF 41-0217 a Antonov AN-2T, SP-ANL, ex Polish Air Force 2613). Dříve se zde nacházely taky Nord N.1002 v.č. 163 reg. D-EOAR a Dornier Do.27A-5, reg. D-EDHS.
Tento letoun, jehož první let se uskutečnil 08.05.2005, dříve sloužil u Kingfisher Airlines jako VT-KFE (dodáno 09.08.2005) a u Turkish Airlines jako TC-JUJ (dodáno 07.08.2013). Od 28.05.2019 jej provozuje Laudamotion.
Druhý speciální letoun na bázi D328-100 sloužící pro speciální operace USA (Air Force Special Operation Command, AFSOC). Zachyceno při odletu na další misi.
Tento letoun vykonal svůj první let dne 19.10.1967 a o 12 dnů později byl dodán svému prvnímu provozovateli, American Airlines. Zde létal jako N8401 až do r. 1982. V červenci téhož roku si ho převzalo americké letectvo, kde létá dodnes - nejdřív jako 81-0896, později již s aktuální registrací.
Letoun je v současnosti bázován na americké vojenské základně v Ramsteinu. Z důvodu nepříznivého počasí na základně však divertoval do Stuttgartu (kde je rovněž sídlo amerického letectva), kde setrval až do pondělního večera. Poté se vydal na další misi nad Polsko a zpět do Ramsteinu.
Návštěva Stuttgartu se nikdy neobejde bez vyfocení tohodle "Tůčka" - alespoň u mě ne :) . A měl jsem opět štěstí, protože bylo zrovna posunuto o pár metrů níž, než je jeho obvyklé stanoviště, z důvodu příprav dalšího hasičského tréninku... Mimochodem - za povšimnutí stojí čtvero různých zbarvení A319/A320 od Eurowings v pozadí.
Legendární "SOFIA" (Stratospheric Observatory For Infrared Astronomy) se zastavila na pár dnů ve Stuttgartu. Letoun přilétl ve velmi brzkých ranních hodinách z Palmdale a kromě dvou misí nad Evropou bylo pořádáno i několik prohlídek jeho útrob.
Vystaveno na vyhlídkové terase (před zrestaurováním z tmavošedo-modro-žluté do této podoby nosil registraci SP-ANL). Shodou okolností nosí tuto registraci i odstavený An-2 z Bubovic. Pravděpodobně však nejde o stejný exemplář.
V tuto noc byl hasičský trenažer přetažen blíže do prostor stojánek amerického letectva. Za povšimnutí stojí pletivo proti ptákům ve vstupech do motorů.
Vzácný návštěvník na Stuttgartském letišti. Letoun, vyvinut na bázi Boeingu B707-300, byl vyroben v roce 1989 a dodán dne 13.07.1990 a je poháněn čtveřicí motorů CFM 56-2A