Návštěva Stuttgartu se nikdy neobejde bez vyfocení tohodle "Tůčka" - alespoň u mě ne :) . A měl jsem opět štěstí, protože bylo zrovna posunuto o pár metrů níž, než je jeho obvyklé stanoviště, z důvodu příprav dalšího hasičského tréninku... Mimochodem - za povšimnutí stojí čtvero různých zbarvení A319/A320 od Eurowings v pozadí.
Legendární "SOFIA" (Stratospheric Observatory For Infrared Astronomy) se zastavila na pár dnů ve Stuttgartu. Letoun přilétl ve velmi brzkých ranních hodinách z Palmdale a kromě dvou misí nad Evropou bylo pořádáno i několik prohlídek jeho útrob.
Vystaveno na vyhlídkové terase (před zrestaurováním z tmavošedo-modro-žluté do této podoby nosil registraci SP-ANL). Shodou okolností nosí tuto registraci i odstavený An-2 z Bubovic. Pravděpodobně však nejde o stejný exemplář.
V tuto noc byl hasičský trenažer přetažen blíže do prostor stojánek amerického letectva. Za povšimnutí stojí pletivo proti ptákům ve vstupech do motorů.
Vzácný návštěvník na Stuttgartském letišti. Letoun, vyvinut na bázi Boeingu B707-300, byl vyroben v roce 1989 a dodán dne 13.07.1990 a je poháněn čtveřicí motorů CFM 56-2A
Tento letoun, sloužící pro speciální operace USAF, je bázován ve Stuttgartu. Dříve létal u Minerva Airlines (od 28.12.1997, D-CPRV), Air Alps Aviation (od 06.11.2004, D-CPRV), City Star Airlines (od 05.09.2005, TF-CSB), Cirrus Aviation (od 16.12.2008, D-CIRT) a Sierra Nevada Corporation (od 04.02.2011, N545EF). Pro USAF létá od 21.04.2011.