19.02. Během let 1954 až 1960 dostalo chilské letectvo 40 B-26. V činné službě zůstaly až do roku 1972. Létaly ze základny v Antofagastu. Tato B-26 byla původně USAF 44-34741. U chilského letectva létala pod registrací 848, avšak v muzeu je vystavena pod číslem 840. Museo Nacional Aeronáutico y del Espacio na dnes již uzavřeném letišti Los Cerrillos.
19.02. Chilské letectvo původně obdrželo během druhé světové války 4 tato letadla, která používala pro výcvik pilotů. Byly přiděleny ke Grupo 2 v Quinteru. Toto letadlo Naval Aircraft Factory, jako jedno z letuschopných, bylo od roku 1950 do roku 1980 používáno k tahání kluzáku. Poté bylo darováno muzeu. Museo Nacional Aeronáutico y del Espacio na dnes již uzavřeném letišti Los Cerrillos.
19.02. Tento Hunter byl postaven v roce 1957 a byl předán RAF, kde létal s registrací XK138. U Chilean AF sloužil od 22.5.1982 10 let. Museo Nacional Aeronáutico y del Espacio na dnes již uzavřeném letišti Los Cerrillos.
19.02. Během let 1962 až 1963 obdrželo Chilské námořnictvo dva tyto SH-34, které sloužily až do roku 1970. Byly používány v Anti-Submarine Warfare (ASW). Tento vrtulník byl původně US Navy reg. 150730. Museo Nacional Aeronáutico y del Espacio na dnes již uzavřeném letišti Los Cerrillos.
19.02. Poslední dochovaný S-55 Chilského letectva. V roce 1957 získalo celkem 8 těchto vrtulníků. Museo Nacional Aeronáutico y del Espacio na dnes již uzavřeném letišti Los Cerrillos.