Krátké finále 35R. Vlevo vzadu od 31.5.2023 znovuotevřený Terminál 2, uzavřený v červnu 2020 kvůli covidu, využíván je téměř výhradně společností easyJet. Stojánky před terminálem využívá pro nákladní lety Amazon.
Společnost Poste Air Cargo vznikla přejmenováním společnosti Mistral Air po jejím ukončení přepravy pasažérů. Používá však nadále původní IATA i ICAO kód a stejné zbarvení, pouze došlo k drobné změně loga.
Zásah wingletu při průjezdu slavobránou po přistání z Astany. Jinak velmi pěkná akce hasičů u příležitosti odchodu do důchodu člena posádky doprovázená houkáním. Letadlo začalo jako OO-CBC u Cargo B Airlines, kde létalo zhruba půl roku do krachu společnosti. Následně přelet do Victorville pod registrací N384NC, mimochodem zachyceno zde v galerii. Dále 10 let u Air Bridge Cargo jako jako VQ-BHE a v roce 2020 návrat do Belgie, i když s rakouskou registrací.
Za letu z Ostravy, kde byla přelakována všechna loga ASL bílou barvou, do Shannonu v letové hladině 360 momentálně 16 NM od VOR Schiphol. Zajímavostí je na B737 nepříliš častá detekce ledu - kontrolky ICING a NO-ICE nad záložním umělým horizontem a metrový výškoměr, jehož tlak se nastavuje výškoměrem ve stopách. Obojí souvisí s prvním prvozovatelem stroje, kterým byl Aeroflot.
U Air Belgium nosil i registraci OO-ABH, nicméně ani pod touto registrací nevykazoval přílišnou letovou aktivitu. Druhá 8F OE-LFD už pravidelně létá mezi Bruselem a Čínou.
5 ze šesti 380 odstavených v Madridu. Podle posledních zpráv začnou opět létat od 8.listopadu ranní FRA a večerní MAD kvůli výcviku posádek. Od 3.12.pak MIA, 5.12 DXB, 7.12. DFW a od 9.12. LAX