Letiště obsluhuje region Marche a létá na něj jak DHL, UPS a FedEx tak i pasažérské linky LH/Air Dolomiti, easyJet, Wizzair, Ryanair a Volotea. Airbus je v čerstvém nátěru po předání od Air Hong Kong, kde strávil 20 let.
17 minut po vzletu ze Stuttgartu, 32NM od VOR Fulda, na navigačním displeji začíná vykukovat DME na letišti Erfurt. Šipky ADF ukazují na NDB před drahami 26L/R v cílové destinaci LEJ. Zajímavostí jsou nepříliš časté "flight directory" typu V-bars. Vyrobena již jako nákladní s číslem 857 se záletem v srpnu 2004. V té době byla právě vyráběna A330 s číslem 620. Poslední A300F4 s číslem 878 z typové řady A300/310 byla zalétána pro FedEx v dubnu 2007.
Pod tímto letadlem jsem stál v roce 2012 ještě s registrací B-LDC a říkal si že by nebylo špatné jej někdy zkusit ;)
Krátké finále 35R. Vlevo vzadu od 31.5.2023 znovuotevřený Terminál 2, uzavřený v červnu 2020 kvůli covidu, využíván je téměř výhradně společností easyJet. Stojánky před terminálem využívá pro nákladní lety Amazon.
Společnost Poste Air Cargo vznikla přejmenováním společnosti Mistral Air po jejím ukončení přepravy pasažérů. Používá však nadále původní IATA i ICAO kód a stejné zbarvení, pouze došlo k drobné změně loga.
Zásah wingletu při průjezdu slavobránou po přistání z Astany. Jinak velmi pěkná akce hasičů u příležitosti odchodu do důchodu člena posádky doprovázená houkáním. Letadlo začalo jako OO-CBC u Cargo B Airlines, kde létalo zhruba půl roku do krachu společnosti. Následně přelet do Victorville pod registrací N384NC, mimochodem zachyceno zde v galerii. Dále 10 let u Air Bridge Cargo jako jako VQ-BHE a v roce 2020 návrat do Belgie, i když s rakouskou registrací.
Za letu z Ostravy, kde byla přelakována všechna loga ASL bílou barvou, do Shannonu v letové hladině 360 momentálně 16 NM od VOR Schiphol. Zajímavostí je na B737 nepříliš častá detekce ledu - kontrolky ICING a NO-ICE nad záložním umělým horizontem a metrový výškoměr, jehož tlak se nastavuje výškoměrem ve stopách. Obojí souvisí s prvním prvozovatelem stroje, kterým byl Aeroflot.