Kabina ekonomické třídy chvíli před startem pravidelné linky do Hirošimy. Kabinové osvětlení se postupně přepíná z duhových barev do světle modrého letového režimu.
Pracovnice letiště sleduje v horkém poledním slunci (všimněte si stínu) přílet pravidelné linky z Papeete. V pozadí Gulfstream IV společnosti Cablevision.
Menší ze dvou koupelen se sprchou na palubě Airbusu 380 společnosti Emirates. Koupelny jsou přístupné pouze cestujícím první třídy a jejich použití se musí předem rezervovat. Koupelnu může cestující používat po dobu dvaceti minut a voda ve sprše má světelný časovač, který odpočítává pět minut sprchování. Pro případ turbulencí je ve sprchové kabině sedadlo s madlem (a skutečně bylo potřeba, protože jsem během svého pobytu ve sprše turbulenci zažil).
Schody z horní paluby dolů do Suites Class. Úzké schodiště uprostřed vede do kokpitu. Raritní fotografie z přeletu prázdného stroje do Singapuru po předchozí závadě.
06.04. Stylový dezert podávaný v obchodní třídě na posledním rozlučkovém letu Boeingu 747 Singapore Airlines s cestujícími. Let SQ748 na trase Hong Kong - Singapur trval díky oslavám a programu na palubě o hodinu déle než bězné linkové lety na této trase ...
Pohled na sedačku v A380 Suites krátce před startem z letiště v Hong Kongu na pravidelné lince do Singapuru. Nechybí obligátní sklenička šampaňského značky Krug. Na cedulce vlevo je podpis stewarda, který vybavení suite připravil k letu.
Večerní osvětlení suite první třídy v Airbusu 380 společnosti Emirates krátce před startem z Hong Kongu. Ve srovnání se Singapore Airlines sice nenabízejí suites Emirates tolik prostoru, ale jejich vybavení je na výrazně lepší úrovni.
ATR72 společnosti Air Tahiti na lince z Bora Bora do Papeete přelétá krátce po startu nad ostrovem Raiatea. Na okraji ostrova je vidět runway stejnojmenného letiště (RFP/NTTR).
Spotter fotí letadlo, které podniklo vůbec první let s pasažéry na nově zrekonstruované letiště v severokorejském Wonsanu. Právě zde má totiž dle plánů severokorejské vlády vzniknout turistické letovisko s luxusními hotely, které nabídnou možnost letní i zimní rekreace (v nedalekých horách je již připraveno několik sjezdovek s lanovkami a vleky).
Výstup cestujících z Airbusu 320 na pravidelné lince China Southern Shenzen-Šanghaj-Dandong na letišti v Dandongu. Stará budova letiště se smíšeným vojenským i civilním provozem na hranicích ČLR a KLDR doslouží během následujících pár měsíců a bude nahrazena novým moderním terminálem.
Starší dálková business class Cathay Pacific, kterou společnost nasazuje i na některé vybrané regionální lety. Za pozornost stojí zejména skvělý IFE, který nabízí i celé sezóny nejpopulárnějších seriálů.
Přelet atolu Majuro (Marshallovy ostrovy) na slavném "island hopperu" United Airlines (dříve Continental Micronesia). Pravidelná linka s označením UA154 odlétá z Honolulu a po mezipřistáních na Majuru, Kwajaleinu (Marshallovy ostrovy), Kosrae, Pohnpei a Truku (Mikronésie) dorazí do svého cíle na Guamu. Celý let trvá přibližně čtrnáct hodin a patří k tomu nejzajímavějšímu z nabídky běžných aerolinek kdekoliv na světě.
Pohled na toto letadlo přináší hodně otázek. Jak je možné, že cestující budou nastupovat do letadla dávno zkrachovaných aerolinek? A dělaly se vůbec winglety pro Boeingy 727? Odpovědi jsou poměrne jednoduché - letadlo momentálně používá letecká společnost Transporte Aéreo Militar a winglety pro tento typ letadla bylo opravdu možné dokoupit u externí firmy (kdysi s nimi experimentovaly i Delta Air Lines).
Airbus A319 na pravidelné lince China Southern do Harbinu čeká na letišti Mohe na nástup pasažérů. Slunce na nejsevernějším čínském letišti zapadá krátce po třetí hodině a teplota velmi rychle klesá k -30 stupňům Celsia. Letiště odbavuje pouze dva lety denně - tuto linku China Southern a také spoj Okay Airways do Heihe.