Fotogalerie


rozšířený filtr >
< zúžený filtr
  • zlato
  • 02/2018
  • Tahle obskurní miniaerolinka (měla ve flotile 2 letadla) ze státu Lesotho bohužel loni zkrachovala. O "Maluti Sky" jsem poprvé četl na planes.cz v trip reportu (díky Peter Pšenica!) z JAR v roce 2016. Dneska jsou obě (přes dvacet let stará letadla) nejspíš zpět ve flotile SA Express Airways, nicméně ještě s exotickým livery.
  • 713×
  • zlato
  • 02/2018
  • Tenhle Iljušin odtud lítá i na Antarktidu, od roku 2015 ho k zásobování výzkumných stanic využívá jihoafrická Antarctic Logistics Centre International (ALCI - viz nálepka vedle předních dveří). Vzadu dvě třicetiletité 737 (ZS-TGN a ZS-MPZ). Výživná cargo stojánka.
  • 1157×
  • Milan Cibulka
  • 11/2011
  • Typ DC-8-62AF byl vyroben pouze v šesti kusech pro společnosti JAL a SAS. Tato DC-8 byla vyrobena v roce 1972 pod výrobním číslem 46162 a za 40 let provozu sloužila u těchto společností: JAL, Zantop, Air Train, CF Air Freight, Emery, Trans Arabian Air Transport, Gabon Cargo, Avient Air Zambia, Air Charter Express a Stars Away Aviation.
  • 2991×
  • milhaus
  • 11/2011
  • PL Logistics Corporation Pty. Jedna z posledních vyrobených sedmdvasedmiček (LN 1805) byla vyrobena v červnu 1982 a dodána do Nigérie, kde s registracemi 5N-AGY a 5N-FGN sloužila k dopravě vládních činitelů. V roce 2000 byla přestavěna na verzi Super 27, dostala nové vnější motory PW JT-8-D217 (spolu s gondolami převzaté z MD-80) a winglety. V roce 2007 byla prodána Fortune Air a jako největší soukromé letadlo v Africe s doletem 7000km je občas využívána jihoafrickou vládou k cestám do Evropy.
  • 2698×

Celkem 32 záznamů


rozšířený filtr >
< zúžený filtr
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace