Vzhledem k vysoké poptávce a problémům výrobního závodu v Hamburku potvrdil Airbus původní indikace, že zahájí výrobu modelu A321neo v Toulouse. Airbus využívá faktu, že v roce 2021 skončí výroba A380 a výrobní prostory se tím uvolní. Nová linka (Final Assembly Line) na výrobu A321 má být absolutní špičkou v automatizaci a robotizaci letecké výroby. K zahájení výroby by mělo dojít v polovině roku 2022. Od roku 2023 začne Airbus dodávat zákazníkům také variantu A321XLR, které se těší mimořádné poptávce.
Po závodě v Hamburku a americkém Mobile se tak Toulouse stane třetím místem, kde se budou letadla řady A320neo vyrábět.
Závod v Hamburku čelí při výrobě A321neo problémům. Airbus je kvůli zpožděným dodávkám kritizován zákazníky. Zpoždění v dodávkách A321LR přitom není jen problém kapacit, ale komplikuje plány leteckých společností jako je např. Aer Lingus, které předpokládaly nasadit A321LR na transatlantické linky. (Foto: Airbus)
Celkem 1 záznam
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
"Nová linka (Final Assembly Line) na výrobu A321 má být absolutní špičkou v automatizaci a robotizaci letecké výroby. "
To uz tady jednou (minimalne) bylo a jak to dopadlo.... tak jsem zvedavej