Chat

This chat does not present official opinion of this server, it's just a place for meeting enthusiasts of the same breed. The planes.cz team cannot vouch for the contributions and the comments may not reflect the view of the team. The smileys are copyrighted by (c) Víťa. No HTML tags are allowed in this chat. Use "Enter" for new line. Any reasonable links can be entered using "link://" before the link address ("links://" for https).


Loading new comments... Comments list has been updated.
milhaus (...188.251...)
2020-02-19 23:23
To creature 25

To je komplikovaný, ale když si zadáš do googlu aircrat fuel consumption tak ti to najde diskuzi na airliners kde jsou napsaný průměrný hodinový spotřeby jednotlivých typů. Navíc je tam spousta proměnných, je to celkem sleduji a kupříkladu na jedné dálkové lince do PRG jsem s tím samým letadlem viděl průměrnou hodinovou spotřebu od 5650kh do 6050kg.

creature25unsigned guest (...81.208...)
2020-02-19 21:46
Prosím pěkně

Uměl by někdo srovnat spotřebu za optimálního větru spotřebu lph při. ..ja nevím. ..Max . startovací hmotnosti A 340/600,B 777-300,A 380,B747-400 a B 747-800? Třeba na trati FRA-JFK?Asi tu plevelim. ..

creature25unsigned guest (...81.208...)
2020-02-19 21:26
Dobrý vecer

Koho podfoukl, ten Avatar? No Srotu je všude dost, po Francii i Anglii se fakt vali spousta A 340-300/500/600....nedávno Thai vyrazoval ani ne 10 let stare 600 a dodnes honi Jumba. ...ještě nedávno litala Mnichov a Milan. ..ted jen Indie a Sikmacovy. ..no,Jumba po Wamos nebo Corsair bych asi nebral,ale po Lh,BA a KLM asi budou o.k...ještě mi napadá Qantas, tem má na rozdíl od KLM ty 7474 v podstatě nejnovější. ..Jak se asi pohybujou ceny tech olitanin?

petrp (...250.28...)
2020-02-19 19:23

MK....tak zapřáhni za auto vozejk se zmrzlinou:-D

MK. (...192.13...)
2020-02-19 19:17

Pokud by to slouzilo k dosahovani zisku ...

sgunsigned guest (...100.147...)
2020-02-19 16:57
to MK

"..negatifff.." = jednoznačně pak tedy daňovně neuznatelná položka

MK. (...90.164...)
2020-02-19 09:06

No moh bych inventarni stitek nalepit na auto :-)

petrp (...188.182...)
2020-02-19 07:25

MK:...nic se nestane, jen Ti bude při inventuře nářadí chybět šroubovák:-D

MK. (...192.13...)
2020-02-19 07:24

petrp: tam asi pojali podezreni, ale prej to overili na odstavenejch kusech ... asi je to moderni, premejslim, zda si nehodit sroubovak do nadrze dieseloveho priblizovadla ...

petrp (...188.182...)
2020-02-19 07:22

MK....tak tenhle problém zjistili po inventuře ve výdejně nářadí?:-D

MK. (...192.13...)
2020-02-19 07:12

... tohle šlo kolem ... Jako štafle se tam asi nevejdou, ale ...

----------
The latest problem for the MAX is the discovery of FOD inside the wing tanks.

Boeing’s message to employees did not specify exactly what debris had been found inside the wings, saying only that “a range of Foreign Object Debris (FOD) was recently found in the fuel tanks of several 737 MAX airplanes in storage.”

It has been alleged that the objects found included left-behind tools and rags.

petrp (...188.182...)
2020-02-19 07:11

Radek:...mluvíš mi z duše:-)

petrp (...188.182...)
2020-02-19 07:02

jakubv:..Tvůj pohled na kabeláže v letadle je hoodně zjednodušený.......tak se to brát nedá.Materiál vodičů na letadlech je prostě různý a volený dle kompromisu použití a váhy. To že by se musel měnit ,........asi ano, ale budou to jen dílčí úseky , prostě podle AMM.
Celé letadlo v mědi a stříbrné nebo pozlacené všechny kontakty pamatuji jen na Il-62, také ta váha:-)
Perličkou bylo, když v CCCP kopírovali B-29 na TU-4 , tak se potýkali s problémem norem v palcích a metrickou soustavou, prostě odpovídající drát v B-29 nebyl c mm k dispozici a byl bud tenčí a nevhodný proudověí, nebo silnější, se všemi důsledky, tedy váhou.

petrp (...188.182...)
2020-02-19 06:47

Dobré ráno, nojo, čtyřmotoráky to mají asi spočítané po ekonomické stránce a to je pro nás všechny škoda, bude to na jedno brdo:-/

MK. (...192.13...)
2020-02-18 23:26

Pri pohledu na tu stodolu se nemuzu ubranit dojmu, ze to, ze to lita, je jenom nejaka shoda okolnosti. Neco jako F-117, ale ta lita hlavne proto, ze je tak voskliva, ze ji Zeme odpuzuje.

jakubv (...177.39...)
2020-02-18 23:08

měd měla být původně, ale byla těžká, takže hliník, aby to lítalo

MK. (...192.13...)
2020-02-18 23:04

Tak vsichni v panelakovejch bytech menili hlinik za med :-)

jakubv (...177.39...)
2020-02-18 22:59

problém u A380 je co jsem slyšel ve velké údržbě, elektrika je vesměs v hliníku a ten se musí vyměnit a to nechceš...

Radekunsigned guest (...102.54...)
2020-02-18 22:49

Ještě přidám Virgin Atlantic a Corsair, ty taky půjdou brzy do důchodu.

Radekunsigned guest (...102.54...)
2020-02-18 22:46

jakubv: jejich znovuzprovoznění a rekonfigurace bude něco stát. Praktičtější by bylo sáhnout po letadlech, které teprve budou vyřazované - KLM, BA, LH - ale všechny budou mít odlétáno víc než mladší A380.

jakubv (...177.39...)
2020-02-18 22:36

Tak v poušti stoji pomerně dost odstavených 744, budou za levno....

Radekunsigned guest (...102.54...)
2020-02-18 22:25
Avatar

747 je pro mne srdeční záležitost, ale budoucnost v osobní dopravě už nemá. Základní myšlenka Avatar Airlines je dobrá - nasadit na linky, kde létá denně třeba 12 menších letadel velkokapacitní letadlo - ale jinak je zbytečně hodně věcí špatně. Když nebudu řešit, že za projektem stojí člověk odsouzený za podvody, proč chce nasadit žravé čtyřmotory a proč chce zpočátku (hodně) létané odstavené 744, když jsou k dispozici méně létané A340/A380, o které není zájem a daly by se ceny sešroubovat hodně dolu? Dále proč chce objednávat letadlo u kterého již skončila výroba, když je k dispozici kapacitně téměř vyrovnaná úspornější dvoumotorová náhrada? Většina cestujících u nízkonákladovek neřeší typ letadla, takže ikoničnost jumba nelze považovat za konkurenční výhodu.

creature25 unsigned guest (...81.208...)
2020-02-18 20:16
Dobrý večer

Tak mi dneska poskocilo, asi predcasne, srdicko. ..no name Avatar chce 30 747-800i..jenže zatím shání investora na 10 miliard $ a Boeingu se do toho moc nechce, má dodělat cca 10 masin a pak tam vyrábět koloběžky. ..no,když už odrekl Silk Way s navysenou objednávkou. ..nevím. ..Boeing se v poslední době chova dost netrzne a má ve spoustě věcí dost velký bordel. ..tak preju Avataru hodně štěstí při shánění investorů. ..

MK. (...113.228...)
2020-02-18 17:06

zitra odpoledne dva maly vojensky prckove - asi Soccata French Army a (asi cernohorskej?) Learjet

MK. (...113.228...)
2020-02-18 15:56

jojo, too early ...

A pritom mi prijde, ze je to letadlo presne na tyhle linky.

petrp (...250.28...)
2020-02-18 15:50

....takže na linku si počkáme:-/

MK. (...113.228...)
2020-02-18 15:39

Ocekavame :-)

a let by mel mit cislo MS3010 (dnes i v sobotu)

Petr Šimáček (...142.238...)
2020-02-18 15:32
Egyptair

Dle info z FB by měl být 19. a 22.2. Jestli jsem to pochopil dobře, tak v oba dny 2x a snad jejich A220.

petrp (...250.28...)
2020-02-18 13:34

MK:...je to úžasné, tak na tom Egyptairu přece jen něco bylo, víš nějaké detaily:?:-o

MK. (...113.228...)
2020-02-18 13:18

petrp - uz se Ti to libi vic?

More than the 1500 presented records

Partners


Advertisement
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details