This chat does not present official opinion of this server, it's just a place for meeting enthusiasts of the same breed. The planes.cz team cannot vouch for the contributions and the comments may not reflect the view of the team. The smileys are copyrighted by (c) Víťa. No HTML tags are allowed in this chat. Use "Enter" for new line. Any reasonable links can be entered using "link://" before the link address ("links://" for https).
MK....USAF prima.....dobře rano
petrp: Tak to chce víc koček na díly no
petrp - to bude USAF, jejich vladni a parlamentni cinitele litaj s temahle volackama
MK:...ale ano, ted mi řekni, kdo má B-757
...jen pro upřesnění , čtyři nohy, je kvadrokoptéra, no vidíš, jak bych jí tam vlastně natáhl, aler já vždy přemýšlel io živém zvířeti v podvěsu
e3.365dm.com/21/08/2048x1152/skynews-cows-switzerland-helicopter_5492567.jpg?20210827212337
protože to není trápení, ale záchrana
plus muzeme cekat nejake navstevy na pohrbu Karla ze Schwarzenbergu, ktery bude v sobotu v poledne
petrp - muze to mit neco spolecneho s timhle:
------
Ve dnech 7. a 8. prosince 2023 proběhne v Praze zasedání ministrů obrany zemí Visegrádské čtyřky. Delegaci České republiky, jako hostitelské země, povede ministryně obrany Jana Černochová, která bude jednání ministrů obrany řídit.
K ministrům V4 (Česka, Slovenska, Polska a Maďarska) se v pátek 8. prosince v 9.00 hodin připojí členové skupiny Středoevropské obranné spolupráce (Central European Defence Cooperation – CEDC) ve složení delegací Slovinska, Chorvatska, Rakouska a Polska, která jediná má statut pozorovatele. V 10.45 hodin se jednání ministrů rozšíří o státy západního Balkánu, ve složení delegací Albánie, Černé Hory, Bosny a Hercegoviny, Severní Makedonie, Srbska a Kosova.
petrp: Záleží, jestli byla kastrovaná/samice
JM46: redakce omluví, to má koule
Připomnělo mi to tohle
Nic pro milovníky zvířat podotýkám
www.youtube.com/watch?v=pEaso_MWcbs
petrp:
Představil jsem si jak koukám z okna a vidím kočku na hexakoptéře letět kolem
...se kočka vejde.
JM46: váží to 2,3 g komplet, max vzletovka počítám tak 13kg
..jo a už je taky vyvažuju, tady to je prča, prostě jí zabrousíš
JM46:---Tak to je nepoměr, už jen vzhledem k tomu, že u nás modelářů nedochází na ztrátě lidkých životú a zdraví, vesměs. Jinak fušuju do hexakoptér, dokončil jsem DJI F550 a dneska mi , k mé obrovské radosti , došla baterie 10400mAH, 60c, 4s a jak říkám, to užk unese tu Tvojí kočkup
Vrtule samo cabon.
Petr Šimáček:
Já už v Praze nebydlím skoro 9 let, ale bydlel jsem na P7 a v befoto jsme já i moje žena čistili čipy poměrně často. Můžu jen doporučit.
petrp: Zajímavé Díky
Mě na lopatky havaroval model A320, vyvibrovaly tak, až uletěla vrtulka a přešel do střemhlavého letu
..jooo, a jsou potvory V-2500 kdy je dokonce doporučeno , ted si to z hlavy nepamatuji, kolem 62-65 N1 to rychle přejet nahoru, protože zkrátka a dobře to jsou otáčky, co tomu motoru nesedí a hlavně to v letovém režimu v tomhle rozmezí nenechávat.
..nebo zaverglovat plynem, a zkusit , kde to vibrovat nebude.
,,,,tedy když boeing říkal max na "strachoměru" ( tak posádky říkaly indikací vibrací motorů) 3 units, AIr Berlin chtěl max 1 unit. Tuším , že kolem 5-6 units to musel vypnout.
JM46:....vibrace jsou, byly a budou vždy svinstvo......naštěstí v tomto případě neodhalí nic, za pár desítek minut než letadlo přistane a fanové lopatky se vymění se nestzane nic.........
po výměně FANových lopatek se to vyvažuje u CFM-56 šrouby co mají funkci závaží, protože každá lopatka je trošku jiná.....dávají se do !klobouku"., to je to černě vprostředku, ale to nic, super byl Air Berlin, co to chtěl vyvážit vždy tříkrát lépe, nežli předepisoval Mainteneance Manual Asi věděli proč.
petrp: No, ale žádný med to asi nebyl
www.reddit.com/r/aviation/comments/189pv5h/china_eastern_airlines_airbus_a330300_aircraft/?rdt=50529
Bůh ví, co mohly takovéhle vibrace ještě odhalit...
,,, a pls ví nekdo co je tohle?
05.12. 14:30 MIL 0400 1065253 752 Military Flight DBV (Dubrovnik)
,,,myšleno zapeklitější kontrola, zvenku není nic vidět a vevnitř můžou být jednotlivé vrstvy separovaé....a ted, kontrola ultrazvukem, OK, ale nikdo nemůže říct, že je to na 100 procent.
JM46:....tak konkrétně FANu , tam je to dost problematické, staré motory mají lopatky z plného materiálu a já se setkal prvně se sendvičem na motoru V2500 a tam je to zapaklitější, prostě stane se.....při tom počtu co toho létá je to minimum a , možná se to někomu nebude zdát košer, ale destrukce lotatky FANu není až tak kalamitární
A330 China Eastern Airlines se rozpadly lopatky motoru za letu
aviation-safety.net/wikibase/348575
Vždyť píše, že se přepnul na západoněmecké marky, určitě jich má doma ještě plnej slamník
....španělé neberou berounský chechtáky
More than the 1500 presented records
Copyright © 1999-2023 planes.cz | CMS
....v Dubaji chcipnul MAX tak sem letí SWB co má jiný napis