Chat

This chat does not present official opinion of this server, it's just a place for meeting enthusiasts of the same breed. The planes.cz team cannot vouch for the contributions and the comments may not reflect the view of the team. The smileys are copyrighted by (c) Víťa. No HTML tags are allowed in this chat. Use "Enter" for new line. Any reasonable links can be entered using "link://" before the link address ("links://" for https).


Loading new comments... Comments list has been updated.
MK. (...84.252...)
2018-12-14 09:27

dobre ... uaaa ... rano ...

(muze-li byt rano dobre)

sgunsigned guest (...100.170...)
2018-12-14 05:22
dobré ráno

zdar :-T

Ivan-EnolaGay (...153.34...)
2018-12-14 04:55

Nazdar kamarádi :-)

Ivan-EnolaGay (...153.34...)
2018-12-14 04:54

Tady už si člověk nepokecá ani ve 3:00 ráno :-o

MK. (...192.13...)
2018-12-13 08:07

Dobre rano
I tem do Asie

Ivan-EnolaGay (...153.34...)
2018-12-13 01:03

sg: Nazdááár, co strašíš ?? :-D

sgunsigned guest (...100.170...)
2018-12-13 00:26

dobré ráno :-x :-%

Ivan-EnolaGay (...153.34...)
2018-12-12 22:42

Nazdar kamarádi :-)

Prima Zoom :-T

MK. (...192.13...)
2018-12-12 21:08

ahoooj

jakubv (...102.50...)
2018-12-12 20:52

Dobrý večer vespolek :-T

Brichoni (...48.37...)
2018-12-12 13:43

Brej den všem

petrp (...30.90...)
2018-12-11 18:26

MK:.Já ji přehlídnul, na AKT jsem nekouknul, na to počasí fajn.....

MK. (...113.228...)
2018-12-11 17:54

My zmokli, ale fotka pouzitelna :-)

Jinak verim, ze si Skily poradi, je to zkuseny bojovnik.

petrp (...30.90...)
2018-12-11 17:45

..tak jsem si říkal, jestli ta Air Arabia ráno je fakt první a je první:-), bohužel fotka nepoužitelná...

petrp (...30.90...)
2018-12-11 17:42

MK:..hele a co když bude pršet?:-o

MK. (...113.228...)
2018-12-11 16:45

Muzes s tim oknem sibovat jeste cca jeden den dopredu - samozrejme pokud tam uz nemaji nejakej vycvik nebo vidlaka, co se chce proletet smerem k Hollywoodu :-)

petrp (...30.90...)
2018-12-11 15:34

MK:...když se to musí objednat dlouho dopředu, tak jsem zjistil, že j to nevypočitalené:-o

MK. (...113.228...)
2018-12-11 15:18

Klidne se ozvi. Pocitej s tim, ze se Ti muze podle smeru a sily jetstreamu posunout okno pro lety z Asie a Evropy az o hodinu.

Skily (na skok)unsigned guest (...135.88...)
2018-12-11 14:22

MK: Taky moc diky :-). Jeste si to prostuduju. Ja uz to bookly predbezne mam na 1.5h. Jeste je dost casu ale chtel jsem si udelat predstavu co a jak dle vasich zkusenosti. Kdyztak se pozdeji ozvu az se to bude blizit a mel bych pripadny dotazy. Diky obema :)

petrp (...30.90...)
2018-12-11 13:18

Tak jo, je to lepší:-)

MK. (...188.184...)
2018-12-11 10:08

... snad se to odpoledne zlepsi :-)

petrp (...30.90...)
2018-12-11 09:44

MK:...tak dneska z šesti fotek je 5 nedopravních letadel a ani jedna z PRG, to jsem ještě neviděl....:-o

petrp (...30.90...)
2018-12-11 09:35

V tomhle bych chtěl sedět:-o
A UTAir Cargo Antonov AN-74-200, registration RA-74013 performing charter freight flight TUM-9742 from Kupol to Magadan (Russia), was climbing out of Kupol at 370kph (190 KIAS) when the crew received an overspeed indication although the limit should have been 500kph (257 KIAS) but had reduced to 345 kph (177 KIAS). The crew levelled off, then spoilers 5 and 6 (right hand wing) deployed, associated warning lights illuminated and the aircraft entered an uncommanded right roll. The crew stabilized the aircraft and descended to 7000 meters when the crew heard an engine stall and received indication of a left engine (D-36) failure, however, all engine indications remained normal. The aircraft returned to Kupol for a safe landing.

petrp (...30.90...)
2018-12-11 09:34

MK:.......a pak je jedno, jestli to je Robinson 22 nebo 44:-)

MK. (...113.228...)
2018-12-11 09:18

Petre delaj na tom, jeste jeden nebo dva upgrady a bude to tak 40m nad terenem :-)

petrp (...30.90...)
2018-12-11 09:09

Brýtro, tak mě tak napadá, když už se bude někdy obnovovat spoterský val, tak jestli by nešel s rozhlednou:-)

MK. (...192.13...)
2018-12-11 00:03

No, hlavne jim nepis 1-2 dny dopredu, protoze je mozny, ze budou mit na Tebou vyvolenej cas jinou praci. Ja to delam tak mesic predem.

Tech 24 hodin predem je nejenom konfirmace ze Tvoji strany, ale i z jejich (je klidne mozny, ze jim ATC nepovoli let). Pozor na pocasi - oni samozrejme nelitaj ve velkym vetru ani v bource, ale kdyz budes mit blby svetlo, tak je to taky naprd. Neboj se to zrusit, pokud nebudes mit pocit, ze nebudes mit hezky obrazky.

Co se casu tyce, tak pozor. S mym metrakem vahy jsme byli ve vzduchu nejdyl mirne pres 2 hodiny, pak jsme museli domu pro palivo (R22).

Mista, ke se muzes pohybovat jsou na www.star-helicopters.com/aerial-services/plane-spotting/lax-aerial-map/ - vetsina fotek je z Area 2 a Area 4. Nad Area 3 me jeste nikdy nepustili a Area 1 byla vzdycky v protisvetle.

Jo pocitej s tim, ze te nechaj zatejpovat si objektiv k telu i clonu k objektivu :-) A pocitej, ze ve vzduchu neni cas skoro na nic. Protoze i kdyz nemas zadny letadlo ve vzduchu, tak je porad hodne pohybu na zemi.

jakubv (...102.50...)
2018-12-10 22:48

pokud něco ještě chceš vědět, ptej se,
MK tam byl několikrát, pak tam byl ještě Cruiser, pod některýma fotkama jsou další detaily, to najdeš.

Skily (na sklok)unsigned guest (...208.104...)
2018-12-10 22:39

jakubv: Ja vim, že už se to tu řešilo hodněkrát, ale hledej zpět že jo :) Budu jen ja, objednani (predbezne) resim ted a proto se ptam. Pripravu ted davam dohromady a holt to neni tak snadny jak tady na kopci :-D Sklo mam Canon 100
-400 IS L tzn to bude asi akorat :) Fajn. Dekuju za info ;-)

More than the 1500 presented records

Partners


Advertisement
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details