Letoun registrovaný na Bahamách je v našich končinách velkou raritou, i když v tomto případě se jednalo o bývalý stroj Fleetair, kde létal s registrací HA-TAB.
Další letoun s významnou evropskou minulostí. Letadlo bylo vyrobené v roce 1988 a následně strávilo řadu let provozu ve Skandinávii. Poté se na 10 let přesídlilo do Polska, kde létalo nejdříve pro Sky Express Poland a následně pro SprintAir jako SP-KPF . Během této doby zavítalo i na česká letiště jako Pardubice či do Ostravy.
Přistání odpolední frekvence Air Ostrava/ČSA z Ostravy na dráze 24. V šikmo dopadajících paprscích slunce v půl čtvrté odpoledne prosvítá označení prvního provozovatele letounu, švýcarského Crossairu.
Kde sú tie časy, keď sa mi okolo 21:30 zjavoval nad domom Saab 340 spoločnosti Tatra Air pred pristátím na linke z Zürichu... V Karibiku však Saaby 340 stále lietajú s cestujúcimi medzi jednotlivými ostrovmi, tak ako v prípade tohto stroja spoločnosti EZ Air, ktorá nedávno zo svojho názvu vypustila písmeno E.
Jedinou spoločnosťou, na ktorú si možno zakúpiť letenky z letiska Saint-Hubert pri Montreale, je Pascan Aviation, ktorý lieta s typmi Saab 340 a Jetstream 32 a lety odbavuje vo vlastnom termináli.
V Bratislave čaká na svoju ďalšiu zákazku tento Saab 340 spoločnosti NyxAir, ktorý svojím nápisom jasne prezrádza na čo slúži. Priletel s nákladom autodielov zo španielskeho Viga.