Po téměř dvouletém uzemnění jsme se dočkali návratu typu B737 MAX do provozu. Dne 24.2. odstartoval první ze sedmi MAXů TVS ke svému ověřovacímu letu po recertifikaci typu. Letoun vzlétl z dráhy 24 pražského letiště v 9:57 a provedl zálet po přibližné trase Vožice-Brno-Ostrava-Pardubice-Praha. Součástí tohoto letu byl také low pass nad dráhou 24 pražského letiště. Po průletu a následném okruhu provedl letoun druhé přiblížení na dráhu 24, po němž letoun bezpečně přistál v 11:19. O den později se tento MAX vydal na svůj první let s pasažéry na lince QS1152 do Málagy. Fotografie zachycuje průlet MAXe nad dráhou 24 při ověřovacím letu.
Cargo let - další letecká společnost, která zajistila dopravu zdravotnického materiálu do Česka. Letoun odstartoval z Pekingu a do Prahy doletěl se dvěma mezipřistánimi v Novosibirsku a Jekatěriburgu.
V pozadí fotografie se nachází Terminal 4 madridského letiště, který dokáže zaujmout svou pestrobarevnou konstrukcí. T4 byl otevřen v roce 2006 společně se satelitním terminálem T4S, jenž je postaven ve stejném stylu. Budovy terminálu 4 jsou od sebe vzdušnou čarou vzdáleny cca 2,5km, do satelitního terminálu T4S se lze dostat podzemním vlakem z T4. Zajímavostí je, že Terminal 4 jako celek (T4+T4S) je jedním z nejrozlehlejších terminálů na světě (760 000 metrů čtverečních).
Letošní oslavy Dne horníků v Bílině zpestřily vyhlídkové lety nad městem obsluhované tímto Robinsonem R44 (FlyHeli/LPS - Letecké práce a služby, s.r.o.). V pozadí je vidět špička hory Bořeň, dominanty města Bílina a zároveň největšího znělcového útvaru ve střední Evropě (539 m n. m.).
Poslední okamžiky pro YBA v Praze... Jediné české dálkové letadlo odlétá na Maltu, kde podstoupí revizi, poté bude vráceno ponajímateli, tedy Korean Air Lines. Končí tak éra dálkových letů ČSA.
Letoun s výrobním číslem 63624 je posledním vyrobeným civilním Boeingem 737NG. Vyrobením tohoto stroje se uzavřela obrovská kapitola v oblasti civilního letectví. Boeing 737NG je od 90. let minulého století jedním z nejoblíbenějších a nejspolehlivějších letadel. Důkazem toho je i počet objednávek. Celkově dostal Boeing na řadu 737NG více jak 7000 objednávek.