Binter se stal první evropskou leteckou společností, která do své flotily zařadila největší model 2. generace E-Jetů. První tři kusy byly dodány v prosinci 2019, v současnosti provozuje 5 exemplářů, každý s kapacitou 132 míst.
Belavia v současné době disponuje dvěma Embraery E195-E2 (značení typu ERJ190-400, ICAO označení typu je E295). Pouze tento zatím nosí výroční zbarvení připomínající 25 let existence společnosti Belavia.
Po téměř dvouletém uzemnění jsme se dočkali návratu typu B737 MAX do provozu. Dne 24.2. odstartoval první ze sedmi MAXů TVS ke svému ověřovacímu letu po recertifikaci typu. Letoun vzlétl z dráhy 24 pražského letiště v 9:57 a provedl zálet po přibližné trase Vožice-Brno-Ostrava-Pardubice-Praha. Součástí tohoto letu byl také low pass nad dráhou 24 pražského letiště. Po průletu a následném okruhu provedl letoun druhé přiblížení na dráhu 24, po němž letoun bezpečně přistál v 11:19. O den později se tento MAX vydal na svůj první let s pasažéry na lince QS1152 do Málagy. Fotografie zachycuje průlet MAXe nad dráhou 24 při ověřovacím letu.
Cargo let - další letecká společnost, která zajistila dopravu zdravotnického materiálu do Česka. Letoun odstartoval z Pekingu a do Prahy doletěl se dvěma mezipřistánimi v Novosibirsku a Jekatěriburgu.
V pozadí fotografie se nachází Terminal 4 madridského letiště, který dokáže zaujmout svou pestrobarevnou konstrukcí. T4 byl otevřen v roce 2006 společně se satelitním terminálem T4S, jenž je postaven ve stejném stylu. Budovy terminálu 4 jsou od sebe vzdušnou čarou vzdáleny cca 2,5km, do satelitního terminálu T4S se lze dostat podzemním vlakem z T4. Zajímavostí je, že Terminal 4 jako celek (T4+T4S) je jedním z nejrozlehlejších terminálů na světě (760 000 metrů čtverečních).