9. 10. Novinka v české leteckém rejstříku (zapsán 23. 9. 2021) se zajímavým rokem výroby - 2021. Letoun je vyroben na základě plánů ze 30. let 20. století a je tak obnovenozu výrobou jednoho z prvních modelů společnosti WACO Aircraft. Tato verze je však plna moderní technologie. Letoun se předvedl na Dni otevřených dvěří letiště Točná, kam přiletěl z Mladé Boleslavi.
První ráno v Praze po pátečním příletu. První let vykonalo toto jumbo, původně určené pro Air France, 7.1.1993. Air France si však letoun nepřevzali a ten byl následně uložen až do října téhož roku, kdy jej převzali Royal Air Maroc. V současné době je jediným Boeingem 747 ve flotile této společnosti. Do Prahy přivezl marockého krále Muhammada VI.
Jedinečné setkání generací. Letiště ve švédské Arlandě je pravděpodobně jediné letiště na světě, kde je možné vidět pohromadě letouny Boeing 787 a Sud Aviation SE 210 Caravelle. 787 reg. A7-BCH je 8. Dreamlinerem ve flotile Qatar Airways, který měl první let 17.11.2013. Caravelle patří Le Caravelle Clubu Arlanda s datem prvního letu 1.2.1966. Letoun začal sloužit jako SE-DAI u SAS, poté létal u švédského letectva, až se v roce 1999 dostal do soukromých rukou. Nátěr Finnairu získal pro film Kaappari (The Hijack That Went South) pojednávajícím o skutečné události z roku 1978. Společná fotografie těchto dvou letounů tak může konečně potvrdit, nebo vyvrátit mé časté tvrzení, že jsou si jejich předky tvarově podobné :-)
Letoun po svém prvním letu 5.7.1988 začínal u taiwanských Formosa Airlines, poté se již přestěhoval do Švédska ke Skyways Airlines, Golden Air a od roku 2008 slouží u společnosti NextJet. V roce 2011 obdržel nátěr propagující švédský národní lyžařský tým.
Tváří v tvář 3. nejmladšímu Dreamlineru ve flotile Ethiopian Airlines (dodán 30.1.2015). Letoun přiletěl na lince z Addis Abeby na lince ET714, která přistává ve Stockholmu v 7:20 ráno a po celodenním stání se vrací večer na lince ET715 zpět v 20:55. Ethiopian Airlines létají do Stockholmu také přes Vídeň na lince ET724/725.
Německý kluzák Binder EB-29 na Plachtařském mistrovství České republiky v Táboře. Rozpětí tohoto větroně je neuvěřitelných 28,3 m. Pro porovnání, Boeing 737-500 - 28,8 m, ERJ-190 - 28,7m a ATR72 - 27m. Kluzák pohání samostatný motor, který je umístěn na zatahovacím pylonu. Majitelem je Tomáš Rendla z AK Zbraslavice.
Dokluz při Mistrovství České republiky, které se koná od 24.5. do 6.6. na táborském letišti. Závodník Marek Pechanec (Kombinovaná třída) z AK Holešov na raritním jihoafrickém kluzáku srbské registrace Jonker JS-1 Revelation (Rozpětí 18m).