Detail fotografie

XL410


Typ letadla: XL410
Letiště: Praha - Kbely (LKKB)
Společnost: Preserved
Registrace: no reg.
Autor: Milan Halíř
Datum pořízení: 27.10.2016
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2709×

Popis:

Bývalé OK-176




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



. - nepřihlášený host (...179.150...)
03.11.2016 12:09

Podle Jana Krumbacha ("Půlstoletí letecké výroby v Kunovicích", str. 81) a dalších, byl podvozek přepracován do nynější podoby kvůli zlepšení stability při přistání se silným bočním větrem - "větší rozchod kol, zmenšená světlost nad povrchem". Takže VlastoSF, nicht že tlumič příd'áku je prázdný.

Zdeněk Kvaš - nepřihlášený host (...48.51...)
01.11.2016 18:21
Pro pana Asterixe

Zastavte se v Muzeu ve Kbelích a popovídejte si s lidmi (je jich hodně málo), kteří se tam starají o letadla. Jak vystavená, tak v depozitu. Možná rádi uvítají Vaše podnětné návrhy. A možná i Vy získáte jiný úhel pohledu na letadla vystavená, či "uložená" mimo hangáry. Kritizovat dokáže každý, ale sehnat dostatek oběživa na úpravy a opravy exponátů pro výstavní účely je věc jiná. A jestli to nevíte, tak Muzeum patří AČR.

carlcox - nepřihlášený host (...224.160...)
01.11.2016 11:42

napada me jeste k tomu sezeni "s ocasem nahoru" jestli vono to nebude taky kvuli tomu, ze jsou odstrojeny motry, ktery taky neco vazi a stlacujou tlumice.... pokud by to tak bylo normalne, tak by asi u prototypu musel byt jinak tvarovany profil kridla, pac uhel nabehu bude asi o neco jiny, nez kdyz bude sedet "s ocasem dolu". ale treba je to uplne jinak a nekdo znaly problematiky moji uvahu oznaci za blbost :-)

Asterix - nepřihlášený host (...48.12...)
31.10.2016 19:38

Někdy si říkám, co by si pracovníci kbelského muzea počali, kdyby neexistovala zámková dlažba.

VlastaSF (...233.253...)
31.10.2016 17:02
✈️

....nejspíš to bude tím, že tlumič príd'áku je prázdny :-)

. - nepřihlášený host (...179.150...)
31.10.2016 14:13

. . . na druhý (a třetí) pohled, je taky zajímavé jak s tím originálním podvozkem tento prototyp sedí na zemi "s ocasem nahoru", zatímco sériové letadla s novým podvozkem sedí "s ocasem dolů". Hmmm, wondruju proč asi . . .

. - nepřihlášený host (...179.150...)
31.10.2016 14:05

Tak toto je velice zajímavá fotka už jenom proto že to je jeden z prototypů L-410.

Ale už z prvního pohledu to rozhodně není "preserved", čili "prezervované", ba právě naopak je to až ostudně zchátralé a zanedbané. Být to v Américe tak by to bylo opravené a vypulírované tak jak si to zaslouží každé historické letadlo.

Celkem 7 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace