Typ letadla: | TU204-100V |
Letiště: | Pardubice (PED/LKPD) |
Společnost: | Red Wings (RWZ/WZ) |
Registrace: | RA-64047 |
Autor: | Roman Vích |
Datum pořízení: | 29.12.2012 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 27851× |
29.12. Poslední odlet... Za 2 hodiny se stane neštěstí na letišti Vnukovo.
dalo se čekat že Tupolev zařídí něakou leteckou havárii podle mě by měli všechny ruský letadla odcestovat do muzejí nebo do šrotu aby se zase nestala taková havárie.
Na letišti ve Vladivostoku přejel dráhu TU-204 Air Koryo. Nikdo nebyl zraněn ani zabit. Událost se stala 1 března 2013. Letadlo nosí registraci P-633. Začínám pochybovat o stavu TU-204.
Maso je taky zakladni zdroj bilkoviny a nektere domacnosti setrici svou vyplatu ho jedi jen v nedeli a dela to snad z masa neco jineho nez zdroj bilkoviny??? Ja o voze ty o koze a to ze ho starsi letadla nemaji vubec je zpusobene vyvojem nikoli tim ze by to nebyl hlavni deceleracni system a jak pisu OBVZLASTE NA MOKRE CI JINAK KONTAMINOVANE DRAZE kdyz nemaji brzdy prakticky zadnou ucinnost.
Zkušební pilot Vladimir Gerasimov o Tu204:
Reverzy na letadlech takové třídy jsou efektivní při rychlosti menší než 150 - 120 kilometrů za hodinu. Při přistání v prvním stádiu pracuje především aerodynamika a základem při rychlosti nižší než 180 km/h jsou podvozkové brzdy.
Реверсы на такого класса самолетах эффективны при скорости ниже 150 - 120 километров в час. На первой стадии посадки работают, в первую очередь, аэродинамика, а основным на скорости ниже 180 км/ч является колесный тормоз.
Co je to za "hlavni deceleracni system", když ho společnosti, šetřící na palivu, spouštějí jen v nutných případech, dokonce některé typy letadel, zvláště starší, ho nemají vůbec?
Reverz je u dopravniho letadla pouzivany jako hlavni deceleracni system s nejvetsi ucinosti na vysoke rychlosti a obvzlaste pak na mokre ci jinak kontaminovane draze.
Amen. :)))
Reverz doplňkový systém??? :-D Tak ten byl dobrej! :-D
porucha reverzu?? aj keby.. nieje reverz iba doplnkovy system?
Nechcem spekulovat, ale nemohlo to byt aj zvlastnymi postupmi na Vnukove pre rwy 19? - prilet z ktorehokolvek smeru sa rovna zaradenie sa do laveho okruhu, rychle klesanie zo 6000 ft a nasledne iba 4 NM ILS, pristatie na horizonte rwy ktora ma profil zvazujuci sa aj na zaciatku aj na konci a nasledne nedobrzdenie, alebo neskore Go Around. Kludne to mohlo byt aj takto nejako tak by som pockal s tymi spinacmi a brzdami a reverzmi atd..
:-(
Tak me napada, jsou na letistich kamery namireny na drahu? Vzdyt to nemuze stat moc penez naistalovat par kvalitnich kamer a pak by ubylo spekulaci a urcite by vysetrovani bylo jednodussi.
Celkem 85 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Ruští soudruzi akorát okopírovali A319, ale k hlavním detailům je v Toulouse v baru nepustili. Asi ti špioni zpovídali nějakou uklízečku.