Regulátor varoval British Airways kvůli chaosu okolo zrušených letů

  • 03.09.2019 13:00

Britský regulátor CAA dal společnosti British Airways (BA) varování. Důvodem je nezvládnutí komunikace se zákazníky v souvislosti s nadcházející a dopředu avizovanou stávkou pilotů. Komunikace se zákazníky byla zmatečná a call centrum nebylo schopné obsluhovat volání. CAA se do věci vložil, aby zajistil, že práva zákazníků budou respektována.

Úřad CAA uvedl, že ze zákona musí BA nabídnout zákazníkovi v případě rušení letu přebookování, alternativní spojení (např. prostřednictvím jiného dopravce či nabídku letu v jiné době) nebo vrácení peněz. CAA je mimo jiné přesvědčen, že cestujícím v tomto případě nebylo nabídnuto použití služeb jiného dopravce. CAA rovněž požaduje, aby v případě zrušení letu byl zákazník proaktivně informován o svých nárocích.

Pokud BA nebude varování CAA respektovat, CAA se může obrátit k soudu. Společnost omlouvala situaci kromě jiného tím, že byl omylem vyslán email o zrušení letu zákazníkům, jejichž lety ve skutečnosti zrušeny nebyly. Pro zákazníky bylo těžké zjistit reálný stav věcí, což vedlo k prudkému růstu počtu dotazů.

Piloti BA organizovaní v odborech BALPA budou stávkovat 9., 10. a 27. září poté, co odmítli návrh společnosti na zvýšení platů o 11,5 % rozloženého na období tří let. (Foto: The Independent)


Fotografie k článku


Související fotky


Související články

Komentáře



Nebyly vloženy žádné komentáře.

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace