Britský regulátor CAA dal společnosti British Airways (BA) varování. Důvodem je nezvládnutí komunikace se zákazníky v souvislosti s nadcházející a dopředu avizovanou stávkou pilotů. Komunikace se zákazníky byla zmatečná a call centrum nebylo schopné obsluhovat volání. CAA se do věci vložil, aby zajistil, že práva zákazníků budou respektována.
Úřad CAA uvedl, že ze zákona musí BA nabídnout zákazníkovi v případě rušení letu přebookování, alternativní spojení (např. prostřednictvím jiného dopravce či nabídku letu v jiné době) nebo vrácení peněz. CAA je mimo jiné přesvědčen, že cestujícím v tomto případě nebylo nabídnuto použití služeb jiného dopravce. CAA rovněž požaduje, aby v případě zrušení letu byl zákazník proaktivně informován o svých nárocích.
Pokud BA nebude varování CAA respektovat, CAA se může obrátit k soudu. Společnost omlouvala situaci kromě jiného tím, že byl omylem vyslán email o zrušení letu zákazníkům, jejichž lety ve skutečnosti zrušeny nebyly. Pro zákazníky bylo těžké zjistit reálný stav věcí, což vedlo k prudkému růstu počtu dotazů.
Piloti BA organizovaní v odborech BALPA budou stávkovat 9., 10. a 27. září poté, co odmítli návrh společnosti na zvýšení platů o 11,5 % rozloženého na období tří let. (Foto: The Independent)
Nebyly vloženy žádné komentáře.
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém