Fotogalerie


rozšířený filtr >
< zúžený filtr
  • JNový
  • 19.11.2019
  • Ostrava, Hranečník. Pozůstatky zde pravděpodobně leží dlouho. Až teď, kdy zbourali plot, vrak je na očích kolemjdoucích. Historii neznám, pouze snad v roce 2000 letoun patřil do 34.zŠL Pardubice.
  • 647×
  • Ctibor Kocman
  • 20.03.2019
  • Letecké muzeum v Bukurešti Jediný prototyp bitevního vrtulníku, postavený na bázi Aérospatiale Alouette III, vyráběné v Rumunsku v licenci jako IAR-316. První let absolvoval 30 srpna 1984, v květnu 1985 byl vystaven na aerosalonu v Paříži. Program byl ukončen v roce 1985.
  • 356×
  • Radim Tyleček - LKMT/EDDM Spotter
  • 31.10.2019
  • Tento 19,5 let starý letoun byl vyroben jako D-BDXO nejdříve pro Gandalf Airlines (D-BGAR), kam byl dodán v lednu 2001. Od srpna 2005 létal u italských ItAli Airlines jako I-ACLH. Od roku 2010 (zřejmě po krachu společnosti) chátral na letišti v Oberpfaffenhofenu. V roce 2019 byl zbaven všech použitelných náhradních dílů a převezen na letiště Memmingen, kde slouží místním hasičům jako trenažér nestandardních situací.
  • 435×
  • Radim Tyleček - LKMT/EDDM Spotter
  • 30.10.2019
  • Helligrill. Tento původem vojenský vrtulník byl dodán dne 19.04.1969 jako CCCP-22461 ke gruzínské pobočce Aeroflotu, kde sloužil až do 24.05.1974. Od 24.05.1974 do r. 1987 létal se stejným trupovým číslem pro Aeroflot na Západní Sibiři. Od r. 1987 do r. 1997 sloužil jako učební pomůcka na letecké univerzitě RKIIGA v Rize (Litva). Od r. 1997 je v soukromém vlastnictví. V současné podobě, tedy jako "hladové okno" slouží od 27. dubna 2017 na curyšském letišti.
  • 348×
AKT
  • Radim Tyleček - LKMT/EDDM Spotter
  • 16.09.2019
  • Návštěva Stuttgartu se nikdy neobejde bez vyfocení tohodle "Tůčka" - alespoň u mě ne :) . A měl jsem opět štěstí, protože bylo zrovna posunuto o pár metrů níž, než je jeho obvyklé stanoviště, z důvodu příprav dalšího hasičského tréninku... Mimochodem - za povšimnutí stojí čtvero různých zbarvení A319/A320 od Eurowings v pozadí.
  • 337×
  • Petr Čadil
  • 03.09.2019
  • Letoun byl vyroben v roce 1968 a jedná se o původní verzi která ještě neměla na prostředním motoru obraceč tahu. Nyní je vystaven v areálu Kyjevského Polytechnického institutu, kde sídlí i malé letecké muzeum.
  • 329×

Celkem 1 135 záznamů


rozšířený filtr >
< zúžený filtr
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace