Holandský výrobce vyprošťovací letištní techniky Resqtec pořádá přibližně jednou za pět let pro pozvané zástupce z řad hasičů a záchranářských týmů z letišť po celém světě ukázku své techniky v praxi. Účelem je samozřejmě propagovat vyprošťovací techniku do celého světa pro případný budoucí prodej. Ve dnech 12.-13.09. se tato demonstrace uskutečnila na ostravském letišti za účasti asi 60 zástupců letišť z celého světa, při níž bylo předvedena technika pro vyproštění letadla jednak při zapadnutí hlavního podvozku do nezpevněného povrchu a jednak při kolapsu příďového podvozku. Nejvzdálenější účastníci byli z Číny a Brazílie.
Ve dnech 2.-3.11. proběhlo první společné cvičení Hasičských záchranných sborů Letiště Praha a Letiště Ostrava zaměřené na vyprošťování a vyzvedávaní letadla. Pro nácvik posloužil vyřazený Boeing 737-300 (ex OM-ASE), jenž se stal ve druhé polovině roku 2011 majetkem letiště Ostrava, které jej využívá jako trenažér nejen pro nácvik vlastního HZS, ale i obdobných jednotek z cizích letišť.
Vlastník: AB "FL Technics" z Litvy. O osudu tohoto stroje je již rozhodnuto. Do vzduchu se již nevrátí. Je již totiž kompletně odstrojen tzn. zbaven všech částí, přístrojů, agregátů a vybavení, které lze nadále používat na jiných letounech Boeing 737. Nicméně, konečné sešrotování jej zřejmě ještě nečeká, protože celý drak i s podvozkem pravděpodobně poslouží k tréninkovým účelům.