Photo Detail

TU204-100V


Author: Roman Vích
Date taken: 2012-12-29
Number of ratings: 0×
Number of views: 27164×

Description:

29.12. Last flight... two hours to disaster...

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Komárek - unsigned guest (...102.202...)
2014-01-30 13:57

Ruští soudruzi akorát okopírovali A319, ale k hlavním detailům je v Toulouse v baru nepustili. Asi ti špioni zpovídali nějakou uklízečku.

Martin LKMT - unsigned guest (...47.145...)
2013-08-08 15:25

dalo se čekat že Tupolev zařídí něakou leteckou havárii podle mě by měli všechny ruský letadla odcestovat do muzejí nebo do šrotu aby se zase nestala taková havárie.

Vašek S. - unsigned guest (...71.52...)
2013-04-01 20:31

Na letišti ve Vladivostoku přejel dráhu TU-204 Air Koryo. Nikdo nebyl zraněn ani zabit. Událost se stala 1 března 2013. Letadlo nosí registraci P-633. Začínám pochybovat o stavu TU-204.

pku - unsigned guest (...32.131...)
2013-01-11 03:33

Maso je taky zakladni zdroj bilkoviny a nektere domacnosti setrici svou vyplatu ho jedi jen v nedeli a dela to snad z masa neco jineho nez zdroj bilkoviny??? Ja o voze ty o koze a to ze ho starsi letadla nemaji vubec je zpusobene vyvojem nikoli tim ze by to nebyl hlavni deceleracni system a jak pisu OBVZLASTE NA MOKRE CI JINAK KONTAMINOVANE DRAZE kdyz nemaji brzdy prakticky zadnou ucinnost.

yango - unsigned guest (...105.147...)
2013-01-09 19:31

Zkušební pilot Vladimir Gerasimov o Tu204:
Reverzy na letadlech takové třídy jsou efektivní při rychlosti menší než 150 - 120 kilometrů za hodinu. Při přistání v prvním stádiu pracuje především aerodynamika a základem při rychlosti nižší než 180 km/h jsou podvozkové brzdy.

Реверсы на такого класса самолетах эффективны при скорости ниже 150 - 120 километров в час. На первой стадии посадки работают, в первую очередь, аэродинамика, а основным на скорости ниже 180 км/ч является колесный тормоз.

Co je to za "hlavni deceleracni system", když ho společnosti, šetřící na palivu, spouštějí jen v nutných případech, dokonce některé typy letadel, zvláště starší, ho nemají vůbec?

pku - unsigned guest (...201.104...)
2013-01-09 01:49

Reverz je u dopravniho letadla pouzivany jako hlavni deceleracni system s nejvetsi ucinosti na vysoke rychlosti a obvzlaste pak na mokre ci jinak kontaminovane draze.
Amen. :)))

Skypilot - unsigned guest (...178.122...)
2013-01-04 20:09

Reverz doplňkový systém??? :-D Tak ten byl dobrej! :-D

VNUKOVO - unsigned guest (...101.176...)
2013-01-03 22:55

porucha reverzu?? aj keby.. nieje reverz iba doplnkovy system?
Nechcem spekulovat, ale nemohlo to byt aj zvlastnymi postupmi na Vnukove pre rwy 19? - prilet z ktorehokolvek smeru sa rovna zaradenie sa do laveho okruhu, rychle klesanie zo 6000 ft a nasledne iba 4 NM ILS, pristatie na horizonte rwy ktora ma profil zvazujuci sa aj na zaciatku aj na konci a nasledne nedobrzdenie, alebo neskore Go Around. Kludne to mohlo byt aj takto nejako tak by som pockal s tymi spinacmi a brzdami a reverzmi atd..

Pepa - unsigned guest (...200.150...)
2013-01-03 16:29

:-(

kadel - unsigned guest (...24.225...)
2013-01-01 11:32

Tak me napada, jsou na letistich kamery namireny na drahu? Vzdyt to nemuze stat moc penez naistalovat par kvalitnich kamer a pak by ubylo spekulaci a urcite by vysetrovani bylo jednodussi.

85 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details