Uzavření opravy obrysového světla letounu Lockheed P-3 Orion leteckými mechaniky na letišti Naha, Okinawa. V pozadí přistávající Lockheed P-3 Orion po návratu z mise.
Zachycený mumraj na letišti Naha / OKA pohledem z civilního terminálu na vojenskou část, kde sídlí složku JASDF. Na fotografii v popředí Lockheed P-3 Orion, v pozadí CH-47 chinook, F-15J, , Sikorsky SH-60 Seahawk a další.
Přistání Bombardieru Global 5000 provozovaném společností Albinati Aeronautics v konfiguraci pro 12 cestujících s doletem až 10 hodin. Certifikován pro CAT II. Sedadla lze konvertovat na dvě dvojlůžka a tři jednolůžka, nebo v jejich kombinaci. Ložnice disponuje samostatnou toaletou.
Společnost Tyrol Air Ambulance poskytuje nepřetržité služby lékařského transportu po celém světě, repatriační lety a urgentní přepravy pacientů. Tento konkrétní letou přiletěl z Ljubljany.
F-16C Fighting Falcon z 64. "Aggressor" letky, sídlící na letecké základně Nellis Air Force Base v Las Vegas, v plné konfiguraci na přistání na své domovské základně. Jedná se o letoun z bloku 25 - tedy s vylepšenou avionikou a palubním radarem. Palubní radar AN/APG-68 je vylepšeným následníkem APG-66, již schopný operovat s vyššim dosahem, rozlišením a ve 25 operačních módech, zahrnujících "ground-mapping", "Doppler beam-sharpening", "ground moving target indication", "sea target", a "track while scan" (TWS) a to až na 10 cílů.
Tréninkový let F-16 z 416. letky sídlící na letecké základně Edwards Air Force Base v jižní Kalifornii. Let je prováděn v úzkém kaňonu "Starwars Canyon" někdy také nazývaný "Jedi transition" nebo piloty ohlašovaný jako "Julliet". Jedná se o jedno z mála míst na světe, kde je možné běžně pozorovat trénovací mise běžných vojenských letounů předvádějících kopírování terénu a divoké manévrování v úzkém kaňonu.
Hi Dave! Prulet Fairchild Republic A-10 Thunderbolt kanonem Starwars canyon v Nevade, USA. "Starwars canyon" nekdy take zminovany jako "Jedi transition" nebo "Juliette" je jedno z mala mist na planete, kde armadni vrtulniky a letouny trenuji prulet kanonem. Povsimnete si cedulky umistene za sklem kokpitu, kterou pilot zdravi sveho znameho spottera.
Jeden z necekane mnoha bizjetu toho dne, kdy behen jedne hodiny se na letisti LKPR objevila nejen tato Cessna 525B Citation, ale i Cessna 560XLS+ a k Gulfstream G550. Relativne silny protivitr a prizemni efekt ji nedovolili sednout po dlouhe desitky metru.
Bizjet Gulfstream G650 společnosti ABS Jets při přistání na letišti PRG RWY 24 po cestě z London Biggin Hill Airport (BQH). Společnost ABS Jets dle své tiskové zprávy z 5.3.2019 tímto letounem rozšířila svou flotilu již 11 bizjetů, hangárovaných v Praze. Letoun je určen pro dlouhé trasy (12 964 km) s kapacitou až 16 cestujících a tří členů posádky.
Údajně třináctý dodaný Boeing 737 MAX 8 společnosti SpiceJet při dlouho očekávaném přistání v PRG RWY 24. Letoun zde provedl mezipřistání po 6h 22m dlouhém předávacim letu z Ganderu (YQX).
Experimentální letoun společnosti NORTHROP GRUMMAN s označením H03 určený mimo jiné i k výzvědným letům. Oproti předchozím kusům s označením R02, které údajně využívali motor Lycoming TEO-540E, má být model H03 osazen výkonnější jednotkou. Letoun je koncipován pro použití s "volitelnou posádkou", může tedy létat i v režimu dálkově ovládaného dronu a doplnit/nahradit již používané MQ-9 Reaper, a RQ-4 Global Hawk.
Dnešní přelet a přistání celkem dvanácti vrtulníků US Army Sikorsky UH-60 Black Hawk, které přiletěly ve dvou vlnách na pražské letiště pro dotankování při cvičném letu.
Snidane podavana na letu BA0853 z Prahy do Londyna v Business / Club Europe tride.
Snidane byla podavana cca 40minut po vzletu, servirovana na plastovem platicku s nerezovym priborem. Menu zahrnovalo full english breakfast (na fotografii) nebo vajecnou omeletu. Full english obsahovala anglickou slaninu, klobasku, michana vajicka, grilovane rajcatko, grilovane zampiony, misku s cerstvym ovocem, rozpeceny chleb servirovany v osatce, maslo, jahodovy dzem a ovesnou tycinky s boruvkami. Vyber z napoju byl stejny s ekonomickou tridou, jen servirovany ve skle a caj/kava v keramickem hrnecku. Prekvapila absence welcome drinku, stejne jako velikost business tridy, ktera v tomto letadle predstavuje 9 rad.