Prototyp vysokorychlostního strategického bombardéru a průzkumného letounu. Poprvé vzlétl v roce 1972, ale před zrušením projektu v roce 1975 byly dokončeny pouze dva kusy. Byl zkonstruován z titanu a nerezové oceli, měl čtyři motory a byl navržen tak, aby dokázal dosáhnout rychlosti Mach 3, ačkoli maximální rychlost dosažená při zkušebních letech byla „pouze“ Mach 1,3. Zachovalý exemplář je vystaven v muzeu letectva v Moninu.
Největší vrtulník, jaký byl kdy postaven. Byl schopen přepravit až 196 osob, poháněný byl 4 motory Solovjev, se dvěma rotory o průměru 35 m. Poprvé vzlétl v roce 1968 a nyní je vystaven v muzeu v Moninu.
M17 bylo specializované výškové průzkumné letadlo a mělo konkurovat americkému Lockheed U-2. Letoun byl primárně určen k monitorování atmosféry, výzkumu ozonové vrstvy a detekci jaderných výbuchů v horních vrstvách atmosféry. První let byl uskutečněn v roce 1978.
...Prototyp vysokorychlostního strategického bombardéru a průzkumného letounu. Poprvé vzlétl v roce 1972, ale před zrušením projektu v roce 1975 byly dokončeny pouze dva kusy. Byl zkonstruován z titanu a nerezové oceli, měl čtyři motory a byl navržen tak, aby dokázal dosáhnout rychlosti Mach 3, ačkoli maximální rychlost dosažená při zkušebních letech byla „pouze“ Mach 1,3. Zachovalý exemplář je vystaven v muzeu letectva v Moninu.
Jeden z pouhých dvou dochovaných Lavočkinů La-7. S tímto La-7 "Bílá 27" vystaveným v Moninu, létal nejúspěšnější spojenecký stíhač I.N. Kožedub (druhý dochovaný exemplář se pak nachází v leteckém muzeu Praha-Kbely). Měl jsem tehdy v Moninu možnost a svolení nafotit si i detaily a fotografovat z jinak veřejnosti nepřístupného místa přímo u letadla za provazy.