Vzlet se zapnutou forsáží dne 10.9.1996 z dráhy letiště v Líních. Jedna z méně známých variant "kamufláže" 7701 patřící do stavu tzv. "Stresové letky" LZO (leteckého zkušebího odboru). Sken starého negativu.
Krátce po vzletu ve dvojici z dráhy letiště v Líních dne 13.8.1996. Notoricky známý letoun 7711 ze stavu Stresové letky byl několikátý z řady, který nosil označní "Delta", zde v pořadí III ( předchozí stroje byly v barvě kovu a šedivé). Stroj byl užíván jako předváděcí na řadě leteckých dnů u nás i v zahraničí. Označení Delta pochází z celého názvu týmu - Delta acrobatic group. Letoun obdržel ještě jednu novou kamufláž (viz moje jiné letové foto zde v galerii) se kterou dolétal při srážce s MiG-21UM 3756v Českých Budějovicích. Sken starého negativu.
Jeden z prvních letů s novým markingem v okolí Českých Budějovic dne 3.9.1997. Je to poslední varianta "kamufláže" 7701 patřící do stavu tzv. "Stresové letky" LZO (leteckého zkušebího odboru). Sken starého negativu.
Slovenský Mig29 3911 ještě v původní kamufláži ve které byl převzat po rozdělení republiky, focený dne 3.9.1994 na letové stojánce v Líních. Letoun ještě před modernizací. V galerii zde na Planes ho naleznete pod označením MIG29AS již po modernizaci v šedo-šedé kamufláži. Sken starého negativu.
Letoun patřil do stavu 416 sq. letky A. Vykonal 34 bojových misí nad Irákem a Kuwaitem. Nosil jméno "Necromancer" doplněné kresbou. Foceno na letové stojánce a chlapcům v maskáčích se to moc nelíbilo. Víc vlevo stáli ti "ostří" od MP. Naštěstí jsem jim tehdá moc nerozuměl. Sken starého negativu.
Přelet La Manche z Belgie do Anglie dne 16.7.1996. Vedoucí stroj je Mi-24V 0702, následuje Mi-24V 0710 a skupinu uzavírá cvičný Mi-24DU 6050.
Foceno z další Mi-24. Sken starého negativu.
Testování nově zbudovaného záchytného sytému, Čáslav, 18.12.1998. Jaguar z Escadron de Chasse 01.007 ( French AF, AB Saint Dizier - Robinson ) na VPD při čekání na další test.