Levá dvojice motorů Pratt and Whitney JT3D-3B. Tyto motory neměly možnost odebírat stlačený vzduch od kompresoru pro systémy letadla a proto byl na motorech číslo 2 a 3 umístěn mechanicky poháněný kompresor se vstupem vzduchu v horní části motorové gondoly.
Latadla Douglas B26 Invader byla na Tchajvanu používána v letech 1954-1960. Tento má výrobní číslo 28723, dodán k USAF jako 44-35444. Později sloužil jako protipožární letoun u Air Spray s registrací CF-TFB. V roce 2008 byl přestavěn do současné podoby a dodán do muzea v Kangshanu, výměnou za F-5E a F-5F.
Tento stroj vznikl dalším vývojem letadla North American T28 Trojan u státní firmy AIDC, prototyp byl zalétán 23.11.1973. Celkem bylo vyrobeno 52 kusů.
Tento IL28 pilotován protikomunistickými hrdiny Li Shien-binem, Li Chai-wanem a Lian Bow-shenem byl dne 11.11.1965 unesen za základny Jang chow na Tchaj-wan.
Sn 18351/211 byl vyroben v roce 1961 pro Northwest Orient AL, v roce 1971 byl prodán na Tajvan a určen k dopravě vládních činitelů, zejména generála Čankajška a jeho syna Čankčinkua. Vyřazen byl v září 1991.