Detail fotografie

Ostatní


Typ letadla: Ostatní
Letiště: Plzeň - Líně (LKLN)
Společnost: Not specified
Registrace: no reg.
Autor: Aviatic
Datum pořízení: 31.12.2021
Počet hodnocení: 1×
Počet zobrazení: 900×

Popis:

Airbus se rozhodně nevzdává a testuje elektrický pohon svého obřího A380-Electric. Ve spolupráci s přední českou strojírenskou společností Škoda vyvinul unikátní koncepci elektrického letounu zcela bez baterií. Tím odboural hlavní překážku elektrického letectví. Nedochází tedy ke zvyšování hmotnosti na úkor přepravní kapacity pro PAX a Cargo. Nevýhody jsou dvě: Náročnost pilotáže při nízké výšce a hrozba kolize s trakčním vedením a sloupy. Výhodou je vyšší nosnost letounu než u základní verze, možnost využít prázdných nádrží pro přepravu jiných kapalin, např. piva, dále bezemisní provoz, velmi nízká hlučnost a pochopitelně v dnešní době sexy zelený status a prestiž. O stroj už projevila celá řada přepravců.




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Aviatic - nepřihlášený host (...84.167...)
01.01.2022 20:00
Reakce

@Jirka: Díky! Vtipné!!!! :-)

Jirka - nepřihlášený host (...30.175...)
31.12.2021 16:16
A 580

A380 Electric už je ve zkušebním provozu v Janských Lázních, už dvakrát sejmul lano od lanovky na Černou horu, ale možná byste měli vědět, že Airbus připravuje nový hyperletoun s označením A 580 Tower. Má mít šest pater. Spodní patro je koncipováno jako podzemní parkoviště, protože do letounu si každý cestující může zajet svým autem. V prvním patře je obchdní centrum. Značkové obchody s módou, elektronikou, alkoholem, parfémy, kavárny, fast - food restauranty. Vše s licencemi free shopů. Druhé patro bude něco na způsob zábavných parků, současně se testuje Disneyland s horskou dráhou, podmořským světem mini Jurským parkem. V Angole už šlechtí mini dinosaury, kteří by nenapadali cestující, nežrali by děti a neohrožovali provoz na leteckých linkách. Do zádi druhého patra jsou již instalovány herní automaty, pronajala si ji firma z Monaka provozující síť kasín. Třetí, čtvrté a páté patro bude vyhrazeno pouze cestujícím, nebudou zde však klasická sedadla, jak je známe z jiných typů letadel, ale budou zde takzvané privat roomy. Tedy vlastně vybavené byty typu garsoniéra, až po 4+kk, nebo luxusní 5+kk s vlastním balkónem. V šestém patře bude velká vyhlídková terasa s bazénem naplněným mořskou vodou, písečná pláž a tobogán do podmořského světa v druhém patře. Každé patro bude mít spojení od přídě na záď vlastním metrem, vždy s jednou stanicí v centru. Myslím, že se máme na co těšit. Mezinárodní letiště v Pardubicích bude prvním svého typu na světě, které tato letadla bude odbavovat. Momentálně se jedná s letišti v Bangladéši, Somálsku a v Guatemale o navázání spojení pravidelnými linkami. Prvních deset těchto letadel mají objednány ČSA. Jsou sice v insolvenci, ale nová česká vláda věří, že se tak opět ČSA dostanou do světové špičky a nezkrachují úplně. Další opce má Slov-Air, Malév a JZD Hošťka, které by chtělo mít v letadle i kravín i prasečák, když už jsme oběma nohama v EU. Samosebou, že do každé maštale bude zaveden telefon.....Happy New Year 2022 !

Celkem 2 záznamy

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace