Detail fotografie

A310-325/ET


Autor: Milan Cibulka
Datum pořízení: 30.03.2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 5614×

Popis:

30.03. 15:30 - éra letadel Airbus 310 u ČSA je po 19 letech téměř u konce. Předposlední letoun registrace OK-YAD při svých posledních minutách v barvách ČSA v Praze. Pojíždění na odlet do Chateauroux, kde bude zbaven nátěru ČSA.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Robin - nepřihlášený host (...180.129...)
05.04.2010 20:15

achjo a piloti se budou muset zase za milión přezkušovat. Sbohem miláčku

David - nepřihlášený host (...175.125...)
01.04.2010 23:51

Jarda:
jednadvacatem snad? ;)

Jarda - nepřihlášený host (...182.20...)
01.04.2010 21:34

Škoda, ani bolševík nedokázal zastavit New Yourk, ale pan Lašák to ve dvacátym století dokázal, gratuluju, jste opravdu manažeři na pravém mistě!!!!!!!

darkcobra - nepřihlášený host (...103.7...)
31.03.2010 15:06

skoda tento typ lietadla som zavidel strasne CSA :/ taky kratky a strasne tucny ..... nadherny stroj

Vítězslav - nepřihlášený host (...136.148...)
31.03.2010 15:05

Z pohledu leteckých nadšenců je konec dálkovek smutný, když se létaly i za totáče. Ale New York odlétá Delta, v Chicagu nejsou sloty a Vietnamců je tu sice hodně, ale využívají superlevné tarifní třídy a je jim jedno, odkud z Evropy to je.
Každopádně velká nostalgie - ale podobný pocit smutku má každý, když si prolézá na Le Bourget Concorda, který vypadá, jakoby právě sjel z výrobního pásu...

Joker - nepřihlášený host (...44.89...)
31.03.2010 14:08

"Sbohem, zazili jsme krasne chvile..." No vy me bavite... :) Vyznavat lasku kovovy trubce, to je vazne narez... :) NEPLACTE!!!

Hlína - nepřihlášený host (...188.169...)
31.03.2010 13:12

David: OK, v tom případě chápu :-) ale stejskat se mi po něm bude stejně

R.R. - nepřihlášený host (...113.154...)
31.03.2010 13:10

JS: S Váma naprosto souhlasím! Jednou jsem zaslechl("jedna paní povídala"), že o WAA a WAB měla zájem Luftwaffe, že by je předělala na tankery nebo něco takového, ale kvůli vysokému počtu nalétaných hodin(jó byli to dříči to se musí nechat) dala od nich ruce pryč. Zdůrazňuju, že je to informace typu jedna paní povídala tak mě za to neukamenujte :-)

R.R. - nepřihlášený host (...113.154...)
31.03.2010 13:04

To Karda LBC: Ano, máte pravdu!Z několika osobních zkušeností musím potvrdit, že letadlo bylo skoro plné(dokonce i lety do Bangkoku), ale jen v Economy class. Business byl většinou poloprázdný!!! A jak píše djspek mít plno neznamená, že vyděláte (letadlo plné baťůžkářů(sám jím jsem), kteří kupují "levné letenky", vám tohoto na dlouhých tratí nenasytného drobečka nezaplatí. Navíc pokud se nepletu tak byli i omezený možnosti na cargo kvůli palivovým nádržím) - tím se vracím ke svému komentáři, že A310 NENÍ letadlo na dálkové tratě! Škoda, že nejsou peníze, protože kdo z Vás byl poslední dobou například v Aténách tak si určitě všiml většího množství nepoužívaných A340 po zkrachovalých Olympic airlines - kterých by se podle mě OA po redukci své flotily chtěli zbavit....Místo toho se krásně vyklízí pozice "partnerům" z aliance(narážím na Deltu a zvěsti o tom, že právě jim ČSA prodá své sloty na Heatrow a JFK)...Vedení by si mělo uvědomit, že o tyto sloty je obrovský zájem a je víc než pravděpodobné, že už je nikdy nedostanou zpět...

djspek - nepřihlášený host (...55.241...)
31.03.2010 10:47

Karda LBC: mat plno , neznamena mat to zaplatene vid. SkyEurope atd.

Celkem 62 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace