Detail fotografie

Saab 39C Gripen


Autor: Ondřej Stibor
Datum pořízení: 10/2007
Počet hodnocení: 1×
Počet zobrazení: 13275×

Popis:

Zásah "hotovosti" AČR proti unesenému letadlu z pohledu cestujícího během cvičeni JERE07. Fotografie byla pořízena pro ilustraci v jaké vzdálenosti od dopravního letadla se obvykle pohybují zasahující stíhači.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



WOODY - nepřihlášený host (...50.64...)
22.09.2008 23:06

zajímavá debata:-))..co na to říci? Že je jedno jestli to je 100m nebo 10m, foto je nádherná. A k samotné proceduře...pilot se musí přiblížit tak aby viděl do kabiny. Takže když si vezměš kolo a pojedeš kolem auta, tak by jsi měl rozeznat co řidíč dělá...jestli tě sleduje nebo spí či je v bezvědomí atd. A tak je to stejné s registrací letadla...jestli má registračku velikosti 2m, tak mužeš letět 500m od letadla a naopak. Třeba Tchaj-wan airlines mají tak malé registračky, že je třeba se přiblížit opravdu ... na tělo

jena - nepřihlášený host
19.06.2008 02:44

neni to nahodou foceny z chalengeru???

Kapřík - nepřihlášený host
03.02.2008 19:36

No, v leteckém předpisu L2 v doplňku A je popsáno jak by se mělo chovat zakročující letadlo(v našem případě Gripen) a začíná to přibliživáním ze vzdálenosti 300m do vzdálenosti potřebné k vizuální identifikaci. A to bych rád věděl na co by pilot brejlil ze vzdálenosti 10m což jsou 2 auta zasebou ve frontě před semaforem. Na drhou stranu akrobatické týmy létají od sebe i 1m takže 10m je možné. Ale to by se určitě oba piloti museli předem domluvit což je asi v případě únosu nepravděpodobné. Sry ale myslim že 10m je fakt blbost

Tom - nepřihlášený host
06.11.2007 16:10

to Jiří Machovský: pokud dobře čtu tak platí: George=Jiří Machovský. Takže Jiří, Mára se rozhodně s lítáním nevytahoval a na detaily z uvedeného letu se zeptej svého táty, ten tam byl s náma. Nazdar

05.11.2007 09:18

pro mě dobrý,já to beru-metry ne metry,supr díík

03.11.2007 11:31

..pro vsecny neverici "George", podobne snimky na
link://211squadron.cz/letovky/04/index.html

dědek - nepřihlášený host
02.11.2007 22:19

omlouvám se za pravopisný chyby..už sem to nemoh vydrřet a psal sem to z patra...a rychle..proto chyby..

dědek - nepřihlášený host
02.11.2007 22:17

george:přestaň už hlučet..seš jen rypák..seděl si v tom nebo ne?ne!mylsim,že auto to ví líp,páč tam seděl..tak prosim tě nehluč anějaký tvoje teorie o ***** si strč třeba do objektivu...už to naptlej..prostě mě příde,že je to jen závist.......seš chtrej jak rádio...už prosim nerej..hm?dík..nemám nic proti tobě..ale proti tvejm kecům fšechno!!!!

hej řeší se tu kvalita fotek a foťáků nebo se tu kouká na fotky letadel?????,,občas bych řek že spíš tra kvalita...

George - nepřihlášený host
02.11.2007 21:39

pokud je ekvivalent 44mm a neni to vyrez. Tem gripen zabira 1/3 fotky. Tzn. jako 12 mm z 36mm policka filmu. Tzn. 44/12 se rovna vzdalenost/dylka. Gripen ma 14 metru : tzn. vzdalenost=(44/12)*14=51 metru. To je asi 25 metru od konce kridla. Pokud je to vyrez tak to muze byt jenom dál. 50 metru je nejbliz co by to mohlo být.Rekl bych , ze je to vyrez.Co vy na to?

02.11.2007 21:29

Já to nezkoumám podle zaostření , ale podle výpočtu na základě ohniskový vzdálenosti. Je pravda , ze musim vedet jestli je to vyrez, nebo ne , bez toho se to neda urcit. Pokud je to vyrez tak reknete jak velkej, pak uz to muzu spocitat. Jo ja taky litam, takze se nevytahujte.

Celkem 56 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace