Piloti Air France souhlasí s dalším rozvojem Transavia France

  • 30.05.2019 08:00

Odborová organizace pilotů Air France SNPL, která organizuje většinu pilotů, zahájila jednání s managementem Air France. Cílem je dohodnout kvótu na rozšíření letadlové flotily Transavia France S.A.S.  (Air France S.A. v ní kontroluje 60 %). V současné době je dohodnuté maximum 40 letadel. 

Rozměr letadlové flotily je omezen, aby neohrožoval provoz, a tedy i zaměstnanost u Air France. Nyní se zdá, že stávající omezení dohodnuté v roce 2014 může padnout.

Je pozoruhodné, že o růstu Air France, která dosáhla v 1. kvartálu rekordní ztráty a jejíž kumulativní ztráta od roku 2013 dosahuje již 717 mil. EUR, rozhodují odbory, a to i v otázkách, jako je rozšíření flotily letadel, tj. rozšíření podnikání. Vnucuje se otázka, zda právě tento podivný způsob řízení společnosti nevede k vysokým ztrátám, zadluženosti a poklesu konkurenceschopnosti. (Foto: Air France KLM, planes.cz).


Fotografie k článku


Související fotky


Související články

Komentáře



Petr - nepřihlášený host (...43.244...)
30.05.2019 14:42

Dá se na to koukat i obráceně. Management Air France/Delta/a tak podobně tento ústupek zaměstnancům podepsal dobrovolně, nebyl jim vnucen zákonem. Třeba jim přišlo lepší nechat zaměstnancům mluvit do řízení společnosti než jim zvýšit mzdy. A třeba to opravdu je lepší alternativa, co my víme.

jen - nepřihlášený host (...24.139...)
30.05.2019 10:57

to, ze odbory maji dohodnutou “limitaci” lowcostove dcerinky je podivne, ale neni to nic mimoradneho.

v delte maji podobne omezeni, a to na mnoustci letadel a druh letu, ktere mohou delat pomoci Delta Connection (nebo jak se to ted jmenuje)

jirp (...48.48...)
30.05.2019 10:48
socik

Jeste by soudruzi meli do managementu dosadit delnicke kadry.

Celkem 3 záznamy

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace