Registrační čísla letounů jsou nezřetelná, ale možná nejzajímavější by mohl být unikátní nízkopodlažní letištní speciál Ikarus 290 v popředí, v Planes jsem jej našel jen jednou a tento snímek je asi detailnější. Těchto vozů se vyrobilo pouze 10 kusů a hned ten první byl dodán k ČSA, v roce 1978. Později byl 1 další exportován do NDR, 4 do Mosambiku (!) a zbylé 4 zůstaly v Maďarsku. Možná někdo bude vědět, jaký osud měl ten jediný u nás. Odprodán měl být někdy v 1. polovině 90. let.
Pohled na heavy provoz na pražském letišti. Kromě palivové zastávky pro Iran Air je u gate je zaparkovaná Emirates A380 - A6-EOA do DXB a za ní se na odlet připravuje Hainan Airlines B-8117 do PEK. Foceno z OK-FCB během focení AN225 Mrija, která je zaparkovaná u cargo terminálu.
Pohled na vysunutou náporovou turbínu (Ram Air Turbine - RAT) po skončení záletu. RAT slouží u A320 k tlakování modré větve hydrauliky a pohání i nouzový generátor.