Tento Fokker 100 byl dodán American Airlines v květnu 1992. V roce 2005 se vrátil do Evropy a od roku 2010 létá v barvách Carpatairu. Od loňského léta jej nasazují Adria Airways; v tomto případě na lince z Lublaně.
V zimním letovém řádu 2018-2019 přistávají na regionálním letišti v Temešváru pravidelné vnitrostátní linky Taromu (Bukurešť a Jasy) a Ryanairu (Bukurešť). Lufthansa létá do Temešváru z Frankfurtu a Mnichova. Wizzair létá destinace Brusel-Charleroi, Londýn-Luton, Barcelona, Paříž-Beauvais, Valencie, Dortmund, Bari, Bergamo, Tel-Aviv, Bologna, Řím-Ciampino, Memmingen, Madrid, Treviso a Frankfurt-Hahn. Ryanair létá ještě do Bergama a Tarom do Kišiněva a Stuttgartu.
Stávající kapacita vnitrostátního terminálu A (vlevo) a mezinárodního terminál B (uprostřed) nestačí, a proto se další terminál buduje vpravo od terminálu B.
Canadiar RJ-900 demonstruje spolupráci Lotu a estonské Nordicy znaky obou společností. Nordica nahradila zkrachovaný Estonian Air a provozuje své lety pod kódovým označením Lotu.
Konec starého terminálu a řídicí věže v Bacǎu. Terminál je již v troskách, věž přišla na řadu následující čtvrtek 13. září. Vzniklá plocha poslouží ke zvětšení parkoviště nového terminálu, který je vidět v pozadí.
Ačkoli Brussels Airlines uvádějí 3-4 Suchoje na svých linkách, ve skutečnosti se tu vystřídalo všech 7 stojů, které má City Jet k dispozici, včetně nejstaršího EI-FWA .
Soukromá letecká sbírka Libořezy. Tři Migy bývalé Československé armády získaly na rozdíl od mnoha jiných muzejních či sbírkových letounů důležitou výsadu; jsou uloženy „pod střechou“. Mig21-MF 9804 je kompletní, Mig-15bis 3841 prochází renovací, zatímco Mig-19PM 1041 na svou renovaci teprve čeká.
Dodán DAT 16. 10. 1997, provozován v barvách Sabeny, převeden k SN Brussels Airlines 15. února 2002, převeden k Brussels Airlines 25. 3. 2007. Po vykonání posledního obchodního letu 20. května 2017 uložen a zrušen v Norwichi.