Setkání po 30 letech, na tomto letadle jsem v Čáslavi na TOPu pracoval jako voják základní služby v roce 1995, v té době to byl nejstarší provozovaný Mig-21 v českém letectvu. V provozu byl v letech 1970-1997, původně jako verze M, tedy s motorem M-11, v roce 1995 však již měl motor M-13, pokud mě paměť neklame. Vypadá snad lépe než tehdy:-)
Soukromá letecká sbírka Libořezy. Tři Migy bývalé Československé armády získaly na rozdíl od mnoha jiných muzejních či sbírkových letounů důležitou výsadu; jsou uloženy „pod střechou“. Mig21-MF 9804 je kompletní, Mig-15bis 3841 prochází renovací, zatímco Mig-19PM 1041 na svou renovaci teprve čeká.
V úterý 29.6.2021 byl přidán do sbírky Leteckého muzea v Kunovicích nový exponát MIG-21 MF registrace 5612.
Slavnostní akce se zúčastnili lidé, kteří spojili svůj profesní život s Migy-21 a taky ti co mají zásluhu na tom, že se podařilo letoun opravit a vystavit v Kunovicích.
Ne příliš velké,avšak exponáty zajímavé muzeum nedaleko mezinárodního letiště v Da Nangu. Muzeum je v podstatě součástí základny a vojenské části letiště. Bohužel na základně je více vystavených leteckých exponátů než v muzeu. Zejména Mig-21 a Su-22 (pochopitelně nemožné fotit). V současné době z letiště působí několik kusů Su-17 a 22 a také vrtulníkové letectvo s Mi-8,nejspíše saloních verzí. Každý všední den v dopoledních hodinách jsou prováděny lety, nicméně byli spíše slyšet než vidět. Po odletu směrem Hanoj jsem zahlédl z okýnka naší A321 dokonce čumák Su-27 nebo 30 trčící z hangáru údržby.Tyto verze Sůček nejsou bázované v Da Nangu. Dále se zde nacházelo spousta "pohozených" vraků jednadvacítek,havně verí PFM,MF a UM.Rovněž nefotitelné i vzhledem k počasí a poloze.
Vzlet se zapnutou forsáží dne 10.9.1996 z dráhy letiště v Líních. Jedna z méně známých variant "kamufláže" 7701 patřící do stavu tzv. "Stresové letky" LZO (leteckého zkušebího odboru). Sken starého negativu.