Fotogalerie


rozšířený filtr >
< zúžený filtr
  • peletak
  • 02.12.1938
  • 2.12.1938 přelet vzducholodi LZ 130 Graf Zeppelin II D-LZ130 (Sudetenlandfahrt). Odstartovala 2.12.1938 v 10.15 hod. z Frankfurtu přes Hammelburg – Cheb Eger – Teplice Teplitz – Liberec Reichenberg, kde byl tou dobou Hitler – Jablonec nad Nisou Gablonz – Mikulášovice Nixdorf – Nový Bor Haida – Litoměřice Leitmeritz – Regensburg – Augsburg – Pfaffenhofen – Braunau – Linz – Landau – Passau – Obernzell – Hohentisch (navštívila i Český Krumlov Krummau an der Moldau) – Kašperské Hory Bergreichenstein – Furth im Wald – Karlovy Vary Karlsbad – Loket Elbogen – Bamberk – Hammelburg a zpět do Frankfurtu, kde přistála 3.12.1938 v 17.46 hod. Velitelem byl kapitán Albert Sammt a jednalo se o propagandistickou plavbu před doplňovacími volbami do Říšského sněmu, které se konaly 4.12.1938. Z paluby vzducholodi shazovala posádka malé hákové kříže na padáčcích a také lístky, na kterých bylo napsáno TVÉ „ANO“ VŮDCI. Byla to první plavba tohoto zeppelinu s poštou a zásilky byly na padáku shozeny na liberecké letiště. Text Kamil Syrovátka
  • 996×
  • peletak
  • 11.06.2017
  • Zásah vrtulníku LS Policie ČR v lomu Velká Amerika k záchraně muže, který utrpěl otevřenou zlomeninu nohy. Zraněný muž byl pomocí vrtulníku transportován na dno lomu, kde byl přeložen do sanitky ZZS Středočeského kraje.
  • 581×
  • peletak
  • 11.06.2017
  • Zásah vrtulníku LS Policie ČR v lomu Velká Amerika k záchraně muže, který utrpěl otevřenou zlomeninu nohy. Zraněný muž byl pomocí vrtulníku transportován na dno lomu, kde byl přeložen do sanitky ZZS Středočeského kraje.
  • 1410×
  • peletak
  • 11.06.2017
  • Zásah vrtulníku LS Policie ČR v lomu Velká Amerika k záchraně muže, který utrpěl otevřenou zlomeninu nohy. Zraněný muž byl pomocí vrtulníku transportován na dno lomu, kde byl přeložen do sanitky ZZS Středočeského kraje.
  • 1492×
  • peletak
  • 07/1973
  • Přistání směrem od Staré Boleslavi jednoho z prototypů L-39 Albatros na dnešní D10 na rovném úseku vedle motorestu U čtyř kamenů. Pilot Juraj Šouc zde provedl dva lety jako nácvik před přistáním na dalničním přivaděči u Rosic, odkud byl potom letoun pozemní cestou přepraven na Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně v roce 1973, kde Albatros získal zlatou medaili. Zřejmě to bylo jediné využití tohoto úseku pro přistání jakéhokoliv letounu. Fotografie pochází z mého archivu, bohužel je dnes už autor neznámý.
  • 2026×
  • peletak
  • 07/1973
  • Posádka a technici po úspěšném přistání jednoho z prototypů L-39 Albatros na dnešní D10 na rovném úseku vedle motorestu U čtyř kamenů. Pilot Juraj Šouc zde provedl dva lety jako nácvik před přistáním na dalničním přivaděči u Rosic, odkud byl potom letoun pozemní cestou přepraven na Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně v roce 1973, kde Albatros získal zlatou medaili. Druhý zleva je zkušební pilot Juraj Šouc. Prosím o případné doplnění dalších osob na fotografii. Fotografie pochází z mého archivu, bohužel je dnes už autor neznámý.
  • 2675×
  • peletak
  • 07/1973
  • Společná fotografie před vzletem jednoho z prototypů L-39 Albatros z dnešní D10 na rovném úseku vedle motorestu U čtyř kamenů. Pilot Juraj Šouc zde provedl dva lety jako nácvik před přistáním na dalničním přivaděči u Rosic, odkud byl potom letoun pozemní cestou přepraven na Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně v roce 1973, kde Albatros získal zlatou medaili. Zřejmě to bylo jediné využití tohoto úseku pro přistání jakéhokoliv letounu. Vlevo je zkušební pilot Juraj Šouc, vedle něj hlavní konstruktér Ing. Jan Vlček. Fotografie pochází z mého archivu, bohužel je dnes už autor neznámý.
  • 2866×
  • peletak
  • 07/1973
  • Příprava na vzlet jednoho z prototypů L-39 Albatros z dnešní D10 na rovném úseku vedle motorestu U čtyř kamenů. Pilot Juraj Šouc zde provedl dva lety jako nácvik před přistáním na dalničním přivaděči u Rosic, odkud byl potom letoun pozemní cestou přepraven na Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně v roce 1973, kde Albatros získal zlatou medaili. Zřejmě to bylo jediné využití tohoto úseku pro přistání jakéhokoliv letounu. Fotografie pochází z mého archivu, bohužel je dnes už autor neznámý.
  • 2599×
  • peletak
  • 07/1973
  • Vzlet jednoho z prototypů L-39 Albatros z rychlostní silnice R10 na rovném úseku vedle motorestu U čtyř kamenů. Pilot Juraj Šouc zde provedl dva lety jako nácvik před přistáním na D1, odkud byl potom letoun pozemní cestou přepraven na Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně. Zřejmě to bylo jediné využití tohoto úseku pro přistání jakéhokoliv letounu. Fotografie pochází z mého archivu, bohužel je dnes už autor neznámý. Mělo by se jednat o rok 1973, kdy Albatros získal na veletrhu zlatou medaili.
  • 8230×
    20×

Celkem 82 záznamů


rozšířený filtr >
< zúžený filtr
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace