Photo Detail

B737-55S


Author: milhaus
Date taken: 2011-08-30
Number of ratings: 0×
Number of views: 6029×

Description:

30.08. Sold ex OK-CGK aircraft, last flight by CSA was Prague-Bordeaux-Prague on 14.08.2011.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Rado Pet - unsigned guest (...33.112...)
2011-09-05 08:31

Obávám se,že se nám současné vedení ČSA ještě ukáže.Tedy pro nás fandy negativně.Ta vznikající hybridní spol.Aeroholding.Letiště PRG má vysoké provozní náklady a sotva utáhne sebe.Teď bude živit ještě ČSA.Za chvíli to všem dojde a budou se to snažit řešit.Vláda prodá celej cirkus PRG+ČSA tomu,kdo více namaže.Za úspěšný prodej si poté vyplatí skvělé bonusy a odměny.Nový majitel(firma z paneláku) z cirkusu vyháže šašky a kolotoče rozprodá.Nebo rozpronajímá.To proto aby byla zachována podmínka vlády na zachování či restruktualizaci zaměstnannosti a provozu.V další z podmínek vlády(zachování dom.letiště čsa=prg na 10 let)se zcela jistě najde nějaká klička.

PetrM (...112.103...)
2011-09-04 18:20

Thomas4: dalo by se s upechem pochybovat, ze by to bylo horsi nez dnes :p

Thomas4 - unsigned guest (...167.210...)
2011-09-02 22:24

Chtěl by to jak je tu psano vyměnit skoro celý vedení z ČSA a vzit tam lidi z planes.cz a airways forum atd.!! :D

V.S. - unsigned guest (...49.51...)
2011-09-02 15:31

Hlavně aby nezapomeli zhasnout..............

citron6 - unsigned guest (...71.177...)
2011-09-02 10:44

Všechno se svádí na Tvrdíka,ale měl tam dozorčí radu,proč ho nehlídala ? A neřekla mu , tak dost Jardo.Kdo tam byl předsedou doz.rady ?Dlouhý léta.

Rado Pet - unsigned guest (...33.112...)
2011-09-02 09:25

To Tomáš:S vašimi názory se zcela ztotožňuji,až na ty dotace.Jakékoliv dotování je v segmentu civilní letecké dopravy zakázáno.Dotovaná může být například letecká linka.To kupříkladu některým městem a i to musí splňovat předem jasná kritéria.Let.společnosti si musí vystačit s nástroji finančního trhu a samozřejmě se svou vlastní prouktivitou.Je poté na manažerech firmy co dokáží a zda si zaslouží svůj plat.Pozor! Nezaměňovat manažery u nás a v ekonomicky gramotném světě.Manažer u Lufthansy je placen nepatrně zvýšeným průměrným platem.Podstatnou část tvoří prémie,která je závislá na roční finanční uzávěrce a samozřejmě na hodnotě firmy v daný okamžik.Tedy virtuální cena která by za ni byla zaplacena.Např.Pokud prodám hangár.V roční uzávěrce to vypadá dobře,ale hodnota firmy klesla.Proto si manažer zaslouží leda tak kul..ý.Co se týče opouštění linek, kde se ČSA prý nedařilo a jiným daří,stojí za zamyšlení o korupci.Ještě se nikdy nezachránil ten kdo odešel z trhu(citace z knihy o letectví).To že současné vedení ČSA o letectví a ekonomice v odvětví nic neví je další jasná věc.ČSA by ještě šli zachránit.Potenciál v okolnostech a faktech je.Jen se musí chtít.Zaůtočit tím co jiní nemají a to komplexně.Nemohu radit.Tito rádoby manažeři nemají totiž to podstané pro svou práci a to morální zodpovědnost.Vést do likvidace jednoho z nejstarších dopravců světa, je mezinárodní ostudou a zřejmě i tzv.obchodním tahem.Oku znalce průhledným.Nebo to fakt neumí a chtějí se dostat do učebnic ekonomie jak potopit nadějný podnik.Jinak si hospodaření a počínání manažerů potažmo státu jako kontrolního orgánu nedokážu vysvětlit.A jak jsem napsal níže.Historie si pamatuje a historie se zeptá.

frgál - unsigned guest (...101.167...)
2011-09-02 00:04

Travel Servis - téměř na tutovku, výhra to ale asi nebude.

eon - unsigned guest (...179.188...)
2011-09-01 17:10

Tomáši, problematiku znám jen z médií a z tohoto webu, ale s Vašimi názory sympatizuji. Koho tedy tipujete? Aeroflot, AirFrance, Luft, Turkish nebo Travel? Nebo někoho jiného?

neználek - unsigned guest (...183.77...)
2011-09-01 15:11

Tomáši, plný souhlas s Tvými názory. Není co dodávat.

Vítězslav - unsigned guest (...136.171...)
2011-09-01 14:06

Naprosto souhlasím s Tomášem.
Výmluvy na komunisty považuji za naprosto trapné, s tím mohl někdo ohromit tak v letech 1990-1995, ale jednadvacet let po revoluci??
Hoši láteříme, co komouši dělali špatně 40 let, ale vždyť my s prominutím prosrali už víc jak polovinu celého jejich vládnutí!!

50 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details