Photo Detail

B737-45S


Author: Jiří Šíma
Date taken: 2010-08-23
Number of ratings: 0×
Number of views: 3746×

Description:

23.08. 20:20 Arrival from Southend after repaint. This was last B737-400 in CSA c/s (to be VQ-BIE)

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



kilo Hotel - unsigned guest (...95.127...)
2010-08-26 11:06

davídek: jak říká Dan, kdo chce letět do Londýna za levno, poletí s ízynou nebo s wizzem. Kdo nechce letět low-costově, poletí s BA, protože nejsou předražené. Kdo v Londýně přestupuje dál, poletí s BA, protože to je jejich hub. Těch, co letí s Londýna někam přes Prahu je pak poměrně málo a i ti mají třeba možnost se do své destinace dostat lépe a levněji než s ČSA...

Dan (...195.169...)
2010-08-26 09:42

davidek: Treba tim, ze tam prave litaj uplne vsichni, takze je tam "znicujici" konkurence a prosadit se je tezke... (takze i ti tranzitni cestujici, ktere CSA vozi, se mohou do Londyna dostat jinak a lepe, coz treba u Belehradu nemusi byt uz tak jednoduche... a je to tedy "zajimavejsi" trh) ?

davídek - unsigned guest (...177.172...)
2010-08-26 09:33

Jak nemůže vydělávat Londýn to prostě není možný...

Vojta - unsigned guest (...177.23...)
2010-08-25 18:31

davídek: A můžeš s jistotou tvrdit, že ty linky ztrátové nejsou? Argument typu tuhle jsem letěl s ČSA plácnu do Mnichova a ta linka byla plná neberu jako argument.
CSA: Já vím že proběhla, spíš mi fascinuje přístup některých lidí z podniku (záměrně se distancuju od slova kolega)...víc se k tomu vyjadřovat nechci.

Mango - unsigned guest (...195.220...)
2010-08-25 17:15

A B737-500 nejsou tak drahé na provoz, že se zbavují jenom čtyřkil?

Kilo Hotel - unsigned guest (...77.165...)
2010-08-25 16:05

davídek: "a jak ČSA může prohlásit, že Londýn, a Německé destinace jous strátové..."

Jak to můžou prohlásit? Hmmm...Zamyslím se...No, nejspíš to můžou prohlásit proto, že skutečně ztrátové jsou...? Pravda, Londýna mi je též velmi líto, protože se musím hodně namáhat, abych přišel na nějakou leteckou společnost, která tam nelítá, ale když to nevydělává, tak to prostě nevydělává a asi nemá cenu si ho zubynehty držet...Nedá se nic dělat.

A třeba takový CGN, kam se létá jen šestkrát týdně, se ani nedivím, že je ztrátový. Nota bene, když tam lítají germanwings a vedle je DUS. A večerní HAM sice bývá někdy slušně obsazen, ale když se pak ráno vrací, nikdo tam neni...

CSA - unsigned guest (...238.154...)
2010-08-25 00:58

vojta, informace o rusenych a omezovanych letech (LHR,MAN,MUC,MRS,BRQ,CGN atd.) probehla parkrat na planes i v dalsich hzp. Navic timto bylo zduvodnovano propousteni a bylo rozebirano se vsemi zamestnanci na jednotlivych usecich kvuli pocetnim stavum. CSA si na ty linky uz na zimu ani nevyzadaly letistni sloty, nektere dokonce prodaly. Oficialne nebylo oznameno tedy pravdepodobne kvuli vylepseni kratkodobeho cashflow a probihajicim politickym lobby k zachovani nekterych letu, potazmo snaze prevest linky na jine dopravce a zahajit na tech letech codeshare spolupraci.

davídek - unsigned guest (...177.172...)
2010-08-24 22:58

tak nám to objasni Rogere

Roger - unsigned guest (...70.172...)
2010-08-24 22:51

davídek: nevím, zda má cenu vůbec diskutovat, ale pletete si Firo vs. Exim, výpověď vs. ukončení spolupráce ... a vlastně hodně věcí ... ale to nic, jen rýpmutí :)

davídek - unsigned guest (...177.172...)
2010-08-24 22:48

Ale je pravda, že jak tu zanělo, že v ČSA je hodně přebytečných lidí.
Ale je zase fakt, že ČSA oproti Travelu má přecejenom větší úroveň.

34 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details