Photo Detail

L410UVP-E20


Author: Pepa T.
Date taken: 2009-11-25
Number of ratings: 0×
Number of views: 6049×

Description:

25.11. New c/n 092716 aircraft ready for delivery to Sasovo Flying School (to be RA-67001), together with c/n 092717, temporary registered as OK-UFB (to be RA-67002).

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Karel - unsigned guest (...160.54...)
2009-12-13 14:31

Ale OK-UFB už je tam taky..................

Michal - unsigned guest (...64.72...)
2009-12-10 13:48

tak OK-UGS uz je v Sasovu ;-)

PeterV - unsigned guest (...68.39...)
2009-11-30 16:22

Odpověď byla e-mailovaná osobně p. P.U.

P.U. - unsigned guest (...168.37...)
2009-11-30 11:29

Výkony L 410.
Jen tak zjednodušeně (pro náhodné návštěvníky) - žádné dvoumotorové letadlo při poruše jednoho motoru nestoupá v celém rozsahu okolních podmínek (výška, teplota), pokud je plně naloženo. Pilot musí před letem právě s ohledem na tyto podmínky stanovit maximální naložení letounu (z grafů v letové příručce) tak aby mu "to stoupalo" i při poruše jednoho motoru.
(znalým se omlouvám za tuto zkratku)
P.S. Chybějící graf jsem panu PeterV odesílal já, nebyl zařazen v PDF verzi příručky, kterou předáváme pro informaci, v tištěné verzi je graf zařazen správně.

ph - unsigned guest (...24.99...)
2009-11-28 23:54

To PeterV: U té Kostariky to neměl být argument, spíš jen ukázka, že i když byla ze strany výrobce opakovaná snaha nabídnout vše včetně dokumentace ve srozumitelném jazyce (mimochodem i dohlížecímu úřadu), tak provozovatelé to absolutně ignorovali.

PeterV - unsigned guest (...68.39...)
2009-11-28 16:12

To ph: už se stalo, a i několikrát, a doposud nebyl projeven lautr žádný zájem. Poslali mě akorát jeden nový graf který je v AFM zcela bezpochybně špatný, s vysvětlením které nedává smysl.
A ten argument s ruskou dokumentací v Kostarice (kde pochybuji že znají rusky) mě rovněž nedává smysl. Povolili by v Česku provozovat letadlo s dokumentací v čínštině které nikdo nerozumí?

ph - unsigned guest (...24.45...)
2009-11-28 12:15

to PeterV: A co takhle kontaktovat s těmi připomínkami výrobce? Kontaktní e-mail je v každé příručce, určitě by to bylo užitečnější než se prezentovat v této diskusi....
K té Kostarice - především tam šlo o konkurenční boj, kdy bylo využito i to, že provozovatelé L 410 koupili letadla od překupníků s ruskou dokumentací, což logicky místní úřad nepřekousl.

Martin - unsigned guest (...158.2...)
2009-11-27 18:18

Jenom nesmi byt prilis horko,to to potom moc neleti a jeste hure to stoupa/tusim ,ze 410 je cetifikovana do +50°C/.Jednomu motoru
muze pomoct jen vstrik vody,ale jen nakratko..

PeterV - unsigned guest (...68.39...)
2009-11-27 16:10

Jak vždycky říkám - "pokud se nemýlím, tak mám vždycky pravdu" ;-)

Brut - unsigned guest (...112.162...)
2009-11-27 14:29

PeterV: Zřejmě máš pravdu...

23 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details