Avia BH-5 v útrobách C-130 Hercules Belgického královského letectva během transportu na brněnský CIAF. Více fotek naleznete v sekci fotogalerie na www.historicflight.cz
Zlin 326 MF v.č. 931 (rok výroby 1968) opět po deseti letech ve vzduchu. Letoun byl vyroben na export do Francie, kde létal až do roku 1989 jako F-BPNP. V roce 2009 prodělal generální opravu a přestavbu na verzi Z 326 MF ve firmě Zlin-Avion Service v Otrokovicích. Provozovatel Aviatický klub, s.r.o.
Pohled z nové ostravské věže na čerstvě nalakovaný slovenský vládní Airbus 319, který uvolňuje dráhu po krátkém záletu na pojezdovou Charlie. Řídící má před sebou systém IDP/TR7 zobrazující celkovou situaci ve vzduchu nad naší republikou a okolím za pomoci primárních a sekundárních radarů, multilateračních systémů a meteoradarů. Pravá obrazovka zobrazuje letadla a pozemní prostředky na letišti, což výrazně navyšuje kapacitu letiště při postupech za nízké dohlednosti (LVP) a bílá menší obrazovka napravo je komunikační systém spojující funkci telefonu a rádií dohromady.
Avia BH-5 a BH-1 na letišti Kiewit-Zonhoven při východu slunce. Fotka byla pořízena na předposledním letišti na letu do Bruselu (www.historicflight.cz/brusel)
08.10. Dnes proběhla na letišti v Letňanech vernisáž fotografií proslulého válečného fotografa Ladislava Sitenského. Výstava se věnuje období, kdy Ladislav Sitenský působil u 312. squadrony. Výstava potrvá do 8. ledna od 10:00 do 17:00.
Fotka byla pořízena v době po hustém sněžení, letiště bylo uzavřené a měnila se dráha v používání z RWY31 na RWY24. Na monitoru můžete vidět obě dráhy v červeném obdelníku, což značí uzavření drah. U křížení RWY24/31 se pohybuje kolona zametacích aut, jejichž světla lze vidět v dáli z okna. U vyčkávacího místa RWY24 stojí E170 LOT (azurová popiska), který čeká na odmrazení.