Typ letadla: | B737-8LJ |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Aeroflot (AFL/SU) |
Registrace: | VP-BRH |
Autor: | Pavel M. |
Datum pořízení: | 22.11.2013 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3204× |
22.11. Společnost Aeroflot dnes v Praze poprvé předvedla svoji novinku ve flotile: typ Boeing 737-800 (SU2012/3 z/do Moskvy).
-> Miklas "739ER" ... už nechlastej ... :D
S heavy mtce takovou zkušenost nemám, ale nějak si nedokážu představit, jaká práce může bejt větší vopruz než montáž těsnění a seřizování vstupních a servisních dveří na B737...nebo výměna windshieldu...
...pardon B-789ER až 215 miest
Podobná debata sa dala očakávať... Ja sa zrovna tomuto typu neteším aj z pohľadu Base maintenance. Inak podľa toho čo som našiel na nete má B-737 maximálne 189 miest a A-321 max 220 miest.
Aeroflot nasazuje B737-800 na linku moskva jakutsk coz je zhruba 6 a pul hodiny. to musi bejt maso.....
Souhlasím s Martasem! Na Line maintenance je Airbus pohodička, všechno je automatické, na druhou stranu u Base maintenance to je naprostý orgasmus. Boeing je oproti tomu naprostá hračička. :)
to Mirek: taky dávám přednost letadlům se 3-4 motory, klasický dvoumotoráky jsou pro mě už moc okoukaný.
to Martas: dle smartcockpit:
A320 max fuel 18728kg(nevím jestli s CFM nebo IAE)
B738 max fuel 20896kg.
myslím, že bude zaostávat spíš MAX, hlavně z toho důvodu, že na něj nepůjde namontovat PW GTF
S tou kapacitou je to pravda, na druhou stranu kolikrát se podaří linku zcela naplnit.
Ale panove nac se hadat kazdemu se proste libi neco jineho ale VSEM nam jde hlavne o jedine:LETADLA A VY ty sve oblibence budete jeste dlouho vidat i v PRAZE ja na tom tak dobre nejsem ,TU 154B i M postupne konci a jak dlouho vydrzi stat ve KBELICH, nikdo nevi. Zdravim vsechny fandy a preji hezky vikend.
Celkem 24 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
aerik, to je skrátene B737-900 ER, v diskusiách sa tieto skratky u 737-my používajú dosť často.