Detail fotografie

L410UVP-E20


Autor: Petr Popelář
Datum pořízení: 09/2013
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 1978×



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Pavel.A. - nepřihlášený host (...24.233...)
25.10.2013 20:02

Chápu , že koupit letadlo(a) , je dlouhodobější proces , než koupit auto . i pro to je asi stejně dlouhodobé rozhodnutí vyřadit pět letuschopných strojů , a při tom muset platit veškerou jejich údržbu . Koukám , že podobný osud čeká i pár našich ATR .

Petr Popelář (...84.36...)
09.10.2013 19:38

Pavel.A.:Tak ono to asi bude složitější, jedná se o celou strategii podniku a i A319 se pořizovaly de fakto před lety, za posledních několik let žádný nákup nových airbusů neproběhl.Od závazného objednání letadla po dodání to také není nic krátkého.....

Pavel.A. - nepřihlášený host (...24.233...)
09.10.2013 17:41

to : Petr Popelář : Díky za odpověd . Jezdím na letiště prakticky každý den , a už od odbočky na Řepy je vidím pořád skoro všechny . Stojí tam pomalu stejně , jako ve své době Fischerova flotila . Jen mě zajímal odborný názor . Některé polemiky i tady na planes se často zvrhly spíš na nadávání na poměry a někdy i dost vulgární rádoby-diskuse o pojmenování našeho letiště . Ani já nejsem vystudovaný ekonom , ale zaráží mě nákup nových Airbusů , když pak tady stojí 5 nevyužitých letuschopných strojů , které je nutné servisovat . Pochybuji , že by úspory generované Airbusy byly vyšší , než náklady na údržbu téhle stojící pětice . Zvlášt , jestli s časem bude jejich cena klesat a prodej bude komplikovanější a čím dál méně výhodný . Pavel.A.

Petr Popelář (...84.36...)
09.10.2013 11:51

Pavel.A:Letadla jsou provozuschopná a opravdu čekají na adekvátní nabídku k prodeji.
Samozřejmě se u každého letadla s jejich věkem zvyšuje četnost a náročnost prohlídek, tedy tím i stoupají náklady na údržbu a letovou hodinu.
Nejsem ekonom a na to, jak je na tom jejich další ekonomický provoz nedovedu odpovědět.Asi bude záležet na podmínkách dopravce, regionu...

Pavel.A. - nepřihlášený host (...24.233...)
08.10.2013 16:03

to : Petr Popelář : Ještě jednou díky za rychlou odpověd ohledně B777 Kenya Airways . Měl bych ještě jeden dotaz , který nesouvisí přímo s tímhle snímkem ale vyvolal dost bouřlivou polemiku a diskuze na toto téma asi hned tak neskončí . Jaký je Váš názor na budoucnost našich pěti trvale ostavených Boeingů ? I tady na planes.cz se názory dost liší . Někdo o nich píše jako o letuschopných strojích,a někdo zase zpochybnuje jejich aktuální technický stav . Bylo už spousta fám o jejich prodeji , at už do zemí bývalého SSSR nebo do Afriky,Jihovýchodní Ázie a pod.Stejně často se píše i o kanibalizaci na díly,jako o jediném možném využití . Je jejich nasazení do provozu vážně tak ekonomicky neúnosné , a aké jsou REÁLNÉ možnosti jejich rozumného využití ? Díky . Pavel.A.

Celkem 5 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace