Typ letadla: | A330-202 |
Letiště: | Mimo letiště |
Společnost: | Alitalia (AZA/AZ) |
Registrace: | EI-EJJ |
Autor: | Daniel Vašut |
Datum pořízení: | 02/2013 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3197× |
Přední oddíl ekonomické třídy, řady 11-22
jife: 2.2.2013 MXP-JFK (do MIA jsem se pak presunul s DL).
Jinak u me nadmiru spokojenost, predpokladal jsem, ze AZ bude des a hruza, ale velmi prijemne me prekvapila. Kultivovany let, dobre jidlo, solidni servis, rychly checkin a let nacas. Navic zprijemneno, ze v jinak plnem letadle zustalo asi jedine volne misto vedle me. Tedy AZ u me dost stoupla, urcite i pred LH.
Zpatky jsem mel 777 a pohodlnejsi se mi zdala tato A330.
Dane neni to nahodou let dne 1.2.2013 na trase MXP-MIA? Diky JiFe
Pokud ano:
Par aktualnich postrehu z cesty PRG-MXP-MIA (OK+AZ)
V Ruzyni v 5:15hod fronta k odbaveni vice jak hodinu!
Na check-inu mi slecna neni schopna vystavit letenku az do MIA, duvod mi neni schopna sdelit.
Paradoxne zavazadla odbavena az do MIA.
Prevladajici cestujici na lince PRG-MXP byli Vietnamci, asi se vraci na svatky domu.
Z Prahy zpozdeni cca 15 minut, cestou nepriznive tryskove proudeni, letadlo i posadka v pohode
Obcerstveni nejaka susenka.
Po pristani na MXP hledam transit desk neb nemam palubku na dalsi let.
Transit desk v priletove hale ma asi osm prepazek ovsem vsechny jsou uzavreny.
Musime ted z transitu ven a zastavujeme se u prepazky "Via Milano", coz je i transit desk.
Ac jsem na Pelikanu vyplnil veskere udaje, tak problem s vystavenim letenky byl kvuli US vizu.
Ochotna slecna cca 30 minut resi vystaveni me palubky a nakonec se to podari.
Musime tedy znova kontrolu prirucnich zavazadel, zde bez problemu.
Z vedlejsi stojanky odleta letadlo do Tel Avivu, takze trochu akcni scenky se samopalama.
Posnidame stylove pizzu, prece jen jsme v Milane.
Pristaven A330 registrace EI-EJJ dodavaci let 19/5/2011, takze nove letadlo.
Primo v chobotu jsem cilene vytazen z rady na prohlidku zavazadla asi jsem problemovej ksicht.
Behem cekani na MXP prisla mlha, takze startujeme za snizene viditelnosti.
S mistem ci s pohodlnosti sedadel jsem zadny problem nemel.
Letime jizni trasou, tedy pres Madrid, Lisabon a pak primo nad ocean smer Miami.
Jidlo:
1) uvitaci piti a slane susenky
2) obed na vyber dve jidla:
- testoviny konkretne lasagne
- kruti platek s bramborem a hraskem
Oboje bylo dobre, ovsem maslo zadne, tedy roztiratelnost nelze hodnotit
Vino jsem mel bile a bylo dobre.
3) svacina podavana cca 90 minut pred pristanim, nejak pizza buchta a neco sladkeho, slabe.
Posadka je sice mila, ale rozhodne nespecha s uklizenim po jidle.
Po uklizeni veci po obede je na palube vytvorena umela noc a posadka se vytrati na siestu.
Tedy v duchu hesla "dal se starej sam" a tak lide proudi do zadi letadla, kde se obsluhuji osobne.
IFE z meho pohledu nic moc, ted myslim z titulu obsahu.
Dotykova obrazovka nebyla moc ochotna, ovladac je schovan uvnitr podrucky.
Ac jsem se celkem hodne najedl pred nastupem, tak jsem mel cestou hlad.
Prilet do Miami v podstate pres Bermudsky trouhelnik jakoby od jihu. Vetrno, pristani ale zvladnute dobre. Po pristani cekame na pojizdecce, kapitan vypina jeden motor a omlouva se za zpozdeni, nebot nasi stojanku blokuje jine letadlo. Po vystupu mame celkem stesti, ze na imigracnim neni moc fronta. Ovsem i tak to jde dost pomalu a litoval jsem lidi na konci fronty, ktera se postupne vytvorila.
Celkove asi spise spokojenost, ale srovnam-li to s letem LH na trase FRA-GIG, tak LH mela podstatne lepsi servis. Ale za ty prachy, je AZ dobrou volbou...
Bude mít ČSA také v sedadlech ty televizory?
Jó, jó, cvaknout a rychle zpátky na 2A. :-)
bugr: :-D ;.))
Gratuluji k relativně nejlevnější letence v životě!
Celkem 7 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Diky za info, jinak ja byl taky spokojen